محرومیت 6 ماهه مهاجم پرسپولیس تایید شد

خبر بد برای پرسپولیسی ها، محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر مهاجم قرمز پوشان پایتخت تایید شد.
به گزارش کاماپرس، عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس به دلیل آنچه شادی گل تحریک آمیز عنوان شد بعد از شکایت تیم پاختاکور ازبکستان از طرف کنفدراسیون فوتیال آسیا به ۶ ماه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شد. محرومیتی که مسئولان تیم پرسپولیس به آن اعتراض کردند. اما این اعتراض رد شد.

به این ترتیب آل کثیر که در موفقیت تیمش در مسابقات جام باشگاههای آسیا نقش مهمی داشت، نمی تواند در دیدار فینال برای پرسپولیس به میدان برود.

حکم کامل اجرا می شود

به گزارش خبر ورزشی آنطور که در شرح تفصیلی حکم آمده، ای اف سی مثل دیگر موارد تمام ادعاها و دلایل حقوقی موجود را خوانده اما در تصمیم گیری فقط به شواهدی ارجاع داده که کمیته آن را برای توضیح خود لازم می‌داند. اما نکته جالب جای دیگری است؛ در بخش سوم ادعا می‌شود که یک فرد پس از بازی پرسپولیس و پاختاکور با ارسال شکایتی به دبیرخانه کمیته انضباطی و اخلاقی، زمینه ساز حکم محرومیت شده است. در شکایت این فرد آمده: «در بازی پرسپولیس و پاختاکور اتفاقی افتاد که نمونه نژادپرستی بوده. بعد از گل پرسپولیس، آل کثیر شکل چشم هایش را تغییر داد! مشخص است که این نژادپرستانه است! اقدام کنید.»

آریاک سفر

البته ای اف سی هویت این فرد را مشخص نکرده و همچنین ننوشته که فرد شاکی از ایران بوده یا کشور دیگر. در ادامه آمده که دبیرخانه با تحقیق خود فهمیده که این خوشحالی ژست «چشم بادامی» را به نمایش می‌گذارد.
با این حال دفاعیات پرسپولیس ای اف سی را مجاب نکرده که آل کثیر را جریمه نکند و آنطور که در این حکم آمده، او بر اساس ماده ۵۸.۱ قانون انضباطی و اخلاقی ای اف سی که درخصوص عمل تحقیر آمیز یا تبعیض آمیز است، به کمترین میزان محرومیت محکوم شده است: «شش ماه محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی و ۱۰ هزار دلار جریمه آمریکا.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پرسپولیس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز