محبوب ترین کیبوردهای میلیونی دیجی کالا

با اینکه گوشی‌های هوشمند و سورفیس و لپ تاپ نیازی به کیبورد مجزا ندارند، اما کاربران کیس‌های تخصصی همچنان به دنبال بهترین کیبورد ها هستند و گاهی حاضرند میلیون‌ها تومان برای یک کیبورد خاص بپردازند؛ دیجی کالا هم در میان پرفروش‌ترین کیبوردهایش چند کیبورد میلیونی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم جانبی کامپیوتر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر با قیمتی حدود 300-400 هزار تومان می‌توان یک کیبورد معمولی با کارایی مناسب تهیه کرد. اما اگر به دنبال کیبورد خاصی باشید که ویژگی‌های خاص‌تری داشته باشد، یا از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و صاحب برندی معروف، باید بیشتر از یک میلیون تومان برای خریدش هزینه کنید.

در این مطلب با سه کیبورد محبوب و میلیونی دیجی‌کالا آشنا خواهید شد؛

کیبورد گیمینگ کورسیر مدل کا 100 آر جی بی

قیمت: 12 میلیون و 960 هزار و 780 تومان

آریاک سفر

این محصول که در حال حاضر محبوب و گران‌ترین کیبورد دیجی‌کالا به حساب می‌آید، دارای 44 صفحه ال ای دی آر جی بی است که در دو طرف این محصول نیز دریچه‌هایی برای نورپردازی تعبیه شده است. صفحه کلید کورسیر قابلیت این را دارد که به رنگ دلخواه خریدار تغییر رنگ دهد و حتی می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد. این محصول که 1310 گرم وزن دارد از طریق سیم به سیستم وصل می‌شود و منبع تغذیه آن یو اس بی خواهد بود. طی ادعای شرکت سازنده این محصول طول عمر سوئیچ‌های نوری بسیار بیشتر از سوئیچ‌های مکانیکی سنتی است و توان 150 میلیون فشار کلیک را دارد. این محصول در قسمت زیرین خود درای پایه‌های چرخان است که می‌توان ارتفاع آن را به صورت دلخواه تنظیم کرد. این کیبورد با ویندوز 10، مک او اس و ایکس باکس وان سازگاری دارد.

کیبورد بی‌سیم لاجتیک مدل کا 480

قیمت: یک میلیون و 595 هزارتومان

این محصول 820 گرمی دیگر محصول محبوب دیجی‌کالا است که به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث به کامپیوتر وصل می‌شود. این کیبورد از دو عدد باتری آکالاین تغذیه می‌کند و تعداد کلیدهای این کیبورد 82 عدد و تعداد کلیدهای میانبر آن 16 عدد است. برد صفحه کلید 10 متر و میانگین عمر باتری صفحه کلید 2 سال اعلام شده است. این محصول با سیستم عامل‌های ویندوز 8، ویندوز 7، مک او اس ایکس، آی او اس 5 یا قدیمی‌تر و … سازگار خواهد بود. این کیبورد همچنین به داک تجهیز شده که می‌توان موبایل یا تبلت را بر روی آن قرار داد. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به همزمان وصل شدن به سه دستگاه اشاره کرد.

کیبورد گیمینگ رداگون مدل کا552 آرجی‌بی

قیمت: یک میلیون و 498 هزارتومان

این محصول 898 گرم وزن دارد که با سیم به دستگاه متصل می‌شود. منبع تغذیه این کیبورد یواس‌بی است و با سیستم عامل‌های ویندوز 10، ویندوز 8، ویندوز7، ویندوز ویستا، ویندوز ایکس پی و لیمیتد مکس او اس سازگاری دارد. برای این کیبورد 87 عدد کلید تعبیه شده و دارای 12 کلید مولتی مدیا نیز هست. بدنه این کیبورد از فلز و آ بی اس مقاوم ساخته شده و در برابر پاشیده شدن مایعات مقاومت می‌کند. چراغ پس زمینه این کیبورد دارای 5 افکت برای تنظیم میزان نور است که مصرف کننده می‌تواند به دلخواه نور آن را تنظیم کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز