محبوب ترین کراس اوورها در بازار ایران

طی سال‌های اخیر که واردات خودرو به کشور ممنوع بود، خودروهای شاسی بلند چینی، بازار را در دست گرفته‌ و لقب محبوب ترین کراس اوورها را به خود اختصاص داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از خودروهای شاسی بلند چینی یا همان کراس اوورها در بازار ایران از معروفیت و محبوبیت بالاتری برخوردارند که در این مطلب سعی شده 5 مورد از آنها معرفی و بررسی شود.

خودرو فیدلیتی 5 و 7 نفره

این محصول در دو مدل 5 و 7 نفره در بازار عرضه شده که حجم موتور آن 1500 سی‌سی توربوشارژ و حداکثر قدرت موتور آن 155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه است. این محصول حداکثر گشتاوری برابر با 230 نیوتن‌متر دارد که به گیربکس اتوماتیک 6 سرعته دو کلاچه تجهیز شده است. سطح آلایندگی این خودرو یورو 5 و ظرفیت مخزن سوخت آن 55 است. تعلیق جلو این محصول سیستم مک فرسون و تعلیق عقب آن از نوع سیستم مستقل چندمیله‌ای است. این خودرو به سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم رادار تشخیص نقاط کور و …. تجهیز شده است.

خودرو دیگنیتی

این محصول 1570 کیلوگرمی دارای 5.7 متر شعاع گردش خودرو است که به 4 سیلندر خطی و 16 سوپاپ مجهز شده و حداکثر قدرت موتوری برابر با 148 اسب بخار در 5600 دور دقیقه دارد. حداکثر گشتاور این محصول 220 نیوتن‌متر و ظرفیت مخزن این خودرو برابر با 58 لیتر است. این محصول همچنین گیربکسی از نوع سی وی تی مجهز به سیستم تیپ ترونیک دارد. از امکانات این محصول می‌توان به دوربین 360 درجه برای سهولت پارک، پوشش چرمی صندلی‌ها، سانروف پانوراما، سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال به بلوتوث، 6 عدد بلندگو، تثبیت کننده سرعت خودرو، برف پاک‌کن اتوماتیک جلو و … اشاره کرد.

آریاک سفر

فونیکس تیگو 7 پرو

از مزایای این کراس اوور می‌توان به فضای کابین مناسب، امکانات رفاهی قابل قبول، طراحی به روز و گیربکس بهتر نسبت به نسل اول اشاره کرد. از مشخصات فنی این خودرو می‌توان  محور محرک دیفرانسیل جلو، گیربکس سی وی تی با 9 دنده مصنوعی، پیشرانه 4 سیلندری توربوشارژ و 1.5 لیتر حجم موتور را نام برد. قدرت این محصول 157 اسب بخار و گشتاوری برابر با 230 نیوتن‌متر دارد و سرعت آن 185 کیلومتر بر ساعت است. نوع شاسی این خودرو یک پارچه است که وزنی برابر با 1401 کیلوگرم دارد. از دیگر قابلیت‌های این خودرو می‌توان کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، سنسور جلو، سنسور باران، سنسور فشار بادتایر، ترمز پارک برقی، ترمز کمکی، دکمه‌های کنترلی و … را نام برد.

خودرو فونیکس تیگو 8 پرو

محور محرک این محصول دیفرانسیل جلو است و به گیربکس 7 دنده اتومات دو کلاچه همچنین پیشرانه 4 سیلندری توربوشارژ مجهز شده است. قدرت این محصول 197 اسب بخار، گشتاور آن 290 نیوتن‌متر، شتاب 8.9 ثانیه، سرعت 200 کیلومتر برساعت و مصرف ترکیبی 7 لیتر در صد کیلومتر از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این خودرو با وزن 1565 کیلوگرمی به کروز کنترل، کنترل کشش، کنترل پایداری، پدال شیفتر، فرمان دی‌کات، سیستم صوتی، مانیتور 126.6 اینچی، دوربین عقب، دوربین جانبی، 6 ایربگ، استارت دکمه‌ای و … تجهیز شده است.

کی ام سی کی 7

این خودرو دیگر کراس اوور محبوب در بازار ایران است که به گیربکس 6 دنده اتومات دو کلاچه، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ تی جی دی آی مجهز شده و حجم موتور 1.5 لیتری دارد. عملکرد فنی این محصول به گونه‌ای است که قدرتی برابر با 171 اسب بخار، گشتاوری برابر با 251 نیوتن‌متر و سرعتی برابر با 160 کیلومتر بر ساعت دارد که مصرف ترکیبی آن 8.6 لیتر در هر صد کلیومتر است. این محصول با وزنی معادل 1735 کیلومتر عرضه می‌شود و دارای کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل پایداری و کنترل کشش است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شیشه بالابر آنتی ترپ، سانروف، سقف پانوراما، آینه جانبی با گرمکن، آینه جانبی با تنظیم برقی، آینه جانبی تاشو برقی، خروجی 12 ولت، صندوق برقی با جک، صندوق پران هوشمند، ورود بدون کلید، ایربگ جانبی جلو و … اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتورگروه بهمنمدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز