محبوب ترین کارتون و انیمیشن تاریخ کدام است؟ (ویدیو)

لست سکند

همان طور که می دانید کارتون ها یکی از سرگرم کننده ترین پدیده ها در دنیای نمایش هستند و در طول تاریخ شاهد عرضه آثار ارزشمندی در این حوزه بوده ایم. کارتون ها علاوه بر کودکان سایر اعضا خانواده را نیز مخاطب قرار می دهند و کارتون های بسیاری توانسته اند از این طریق به محبوبت های زیادی دست پیدا کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شما را با محبوب ترین کاتون ها را از سال 1920 تا سال 2020 به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، محبوب ترین کارتون های دنیا را می توان از طریق تعداد بینندگانی که آن را در شبکه های تلویزیونی تماشا کرده اند پیدا کرد، همچنین نظرات مخاطبان و منتقدان نیز در این زمینه بی تأثیر نیست.

یکی از محبوب ترین و بهترین کارتون های دنیا که داستان آن زیر آب می‌گذرد، کارتون “در جستجوی نمو” است. این انیمیشن یکی از انیمیشن های برتر دنیا است و برنده اسکار بهترین انیمیشن نیز شده است. در جستجوی نمو یکی از پرفروش‌ترین و بهترین انیمیشن های تاریخ ، و جزو صد کارتون برتر دنیا است. استقبال از این انیمیشن سبب شد دنباله آن، یعنی کارتون “پیدا کردن دوری” (Finding Dori) نیز در سال 2016 اکران شود.

راز آسمان پایتخت

داستان جایی در اعماق اقیانوس آغاز می‌شود. نمو، یک دلقک‌ماهی کوچک و بازیگوش است که همراه با پدرش مارلین زندگی می‌کند. آنها زندگی خوبی دارند اما کنجکاوی نمو برای جستجو در اقیانوس، هر دو آنان را به یک سفر بسیار ماجراجویانه و مهیج می‌کشاند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز