محبوب ترین موتور سیکلت های کویر موتور را بشناسید

کویرموتور-کاماپرس
لست سکند

وسیله‌ نقلیه و سفرهای درون شهری نقش مهمی در زندگی روزمره افراد دارد. از این رو یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین وسایل نقلیه در شهرها که نقش مهمی در ترددها ایفا می‌کند، انواع موتور سیکلت کویر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

از مزیت‌های بسیار مهم موتور سیکلت، مصرف کم سوخت و سرعت مناسب و ابعاد و اندازه‌ کوچک و کم حجم آن می‌توان اشاره کرد که به‌راحتی می‌تواند در ترافیک‌های سنگین شهری به مسیر خود ادامه دهد.

کاماپرس در این مطلب قصد دارد تا تمام موارد فوق را از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار دهد تا افرادی که از موتور سیکلت استفاده می‌کنند، نکاتی را درباره شناخت از انواع برندها و خصوصیات موتور سیکلت مورد نظر خود بدانند.

در این مطلب سعی داریم تا به معرفی 10 مدل از محبوب‌ترین موتور سیکلت‌های کویر موتور بپردازیم.

راز آسمان پایتخت

موتور سیکلت  S5 150

این موتور سیکلت با  وزن 99.6 کیلوگرم و در رنگ‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. جعبه دنده آن اتوماتیک و حداکثر توان آن 6.36 کیلووات در 7478 دور بر دقیقه است. تک سیلندر و حجم آن حدود 149 سی سی است. همچنین سیستم سوخت‌رسانی آن انژکتور و حداکثر سرعت این نوع موتور سیکلت 86 کیلومتر در ساعت است. قیمت کنونی آن در بازار 74 میلیون و 950 هزار است.

موتور سیکلت  S5 150-کاماپرس

موتورسیکلت بنزینی S2 ADV 150

وزن این موتور سیکلت در حدود 101 کیلو و 600 گرم و در رنگ‌های آبی، سفید، قرمز و مشکی عرضه می شود. 149 سی سی حجم سیلندر آن و چهارزمانه است. سیستم سوخت رسانی آن انژکتور الکترونیک و به صورت هندلی و الکتریکی هندل می شود. این برند از موتور سیکلت های کویر با قیمت 75میلیون و 280 هزار تومان فروخته می‌شود.

موتورسیکلت بنزینی S2 ADV 150-کاماپرس

معرفی موتورسیکلت برقی ES5 N 2000

درسال ۱۳۹۶ کویرموتور، اسكوتر برقی مدل ES5 N 2000 را با کاربری متفاوت وارد بازار کرد. وسیله‌ای با کارایی بالا با کاربری درون شهری كه به سادگی می‌تواند نیاز مصرف‌کننده را برطرف کند. انجین ES5 N 2000 دارای یک باطری سربی اسیدی ( ۶عدد با جرم هر باطری ۶.۸کیلوگرم) با قدرت ۷۲V/20AH  است که سرعت ۵۲کیلومتر بر ساعت را برای موتورسوار محیا می‌کند. توان این انجین برقی KW ۲.۱۵ است. ﻣﺪت ﺷﺎرژ ﺷﺪن ﺑﺎﻃﺮیﻫﺎ؛۸ ساعت و ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ ﺑﺎ ﯾﮑﺒﺎر ﺷﺎرژ حدود ۴۰-۵۰ کیلومتر است. قیمت آن حدود 48 میلیون 445 هزار تومان است.

موتورسیکلت برقی ES5 N 2000-کاماپرس

موتورسیکلت برقی ET1

موتورسیکلت برقی KAVIR ET1 ، محصول شرکت Sun-Ron است که در بازارهای جهانی با نام Light Bee (به معنای زنبور سبک) عرضه می‌شود و در زمره معدود محصولات برقی است که در کلاس آفرود سبک، طراحی و تولید شده است. گشتاور بالای موتورسیکلت‌های آفرود، و سبکی و چابکی دوچرخه‌های کوهستانی، یکجا در ET1 گرد آمده‌اند. سیستم ترمز هیدرولیک چهار پیستونی با داشتن لنت‌های ترمز فلزی و با استفاده از دیسک ترمز ۲۰۳ میلی متری، عملکردی قوی، دوام زیاد و ایمنی بیشتر را ضمانت می‌کند. قیمت این موتور سیکلت بی نظیر 165 میلیون و 180 هزار تومان است.

موتورسیکلت برقی ET1-کاماپرس

موتور سیکلت ST3 220

سیستم سوخت رسانی این موتور سیکلت انژکتور الکترونیک و جعبه دنده آن 6 سرعته است. 12.5 لیتر گنجایش مخزن سوخت دارد و سرعت سنجش تمام دیجیتال است. این نوع موتور با قیمت 90 میلیون و 880 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

موتور سیکلت ST3 220-کاماپرس

موتورسیکلت بنزینی CDI 200

این مدل در دو طرح پره ای و رینگی عرضه می‌شود. کلید مدل CDI 200 به جای آهن از جنس برنج است تا از زنگ زدگی جلوگیری کند. ست سوئیچ آن مغزی است و ساخته شده از سرب به جای ABS که دوام و مقاومت بیشتری دارد. در حال حاضر قیمت این نوع موتور سیکلت 53 میلیون و 620 هزار تومان است.

موتورسیکلت بنزینی CDI 200-کاماپرس

موتورسیکلت بنزینی CDI 125

شیشه و رفلکتور ساخته شده از پلی کربنات به جای PMMA و مقاوم در برابر حرارت و عدم تغییر رنگ و شفافیت در مقابل نور خورشید است. کتی های ترمز و کلاچ آن ساخته شده از آلومینیوم ACD06 می باشد که در هنگام ضربه خم میشود ولی نمی شکند. دارای روکش PVC با رنگ شفاف جهت جلوگیری از سیاه شدن دست، همانند هوندای ژاپن است. قیمت آن در بازار 50 میلیون و 164 هزار تومان است.

موتورسیکلت بنزینی CDI 125-کاماپرس

موتورسیکلت برقی ۱۹۵۸

وزن این موتور سیکلت در حدود 106 کیلو و 800 گرم است. دررنگ‌های آبی، زرد،سبز و سفید عرضه می شود. سرعت سنج آن آنالوگ و حداکثر توانش 2 کیلووات است. قیمت آن حدود 43 میلیون و 338 هزار تومان است.

موتورسیکلت برقی ۱۹۵۸-کاماپرس

موتورسیکلت برقی ES2 1500

حذف اگزوز، استارت، میل لنگ، شاتون، پیستون، همه و همه از مزایای تولید این نسل جدید موتورسیکلت است. درسال 1395 کویر موتور، موتورسیکلت برقی مدل ES2 1500 را باکاربری متفاوت وارد بازارکرد. وسیله‌ای با کارایی بالا باکاربری درون شهری و به سادگی می‌توان با آن به نیاز مصرف کننده پاسخ داد. این موتور سیکلت با قیمت حدود 41 میلیون و 578 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

موتورسیکلت برقی ES2 1500-کاماپر

موتورسیکلت برقی ES6 1500

انجین ES6 1500 دارای یک باطری سربی اسیدی (۵عدد با جرم هر باطری ۷ کیلوگرم) با قدرت ۶۰V/20AH  است که سرعت ۴۴کیلومتر بر ساعت را برای موتورسوار مهیا می‌کند. توان این انجین برقی W ۱۵۴۵ است. ﻣﺪت ﺷﺎرژ ﺷﺪن ﺑﺎﻃﺮی۸ ساعت و ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﭘﯿﻤﺎﯾﺶ ﺑﺎ ﯾﮑﺒﺎر ﺷﺎرژ حدود ۴۰-۵۰ کیلومتر است. ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای است که عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای چرخ‌ها ایجاد می‌کند. قیمت آن حدود43 میلیون 338 هزار تومن است.

موتورسیکلت برقی ES6 1500-کاماپرس

در پایان باید گفت، کویرموتور از بزرگترین تولید و عرضه کننده موتورسیکلت است که در مقایسه با برندهای خارجی برابری می‌کند و پاسخگوی تمام نیازهای یک مشتری است.

در این میان می‌توان به شرکت کویر موتور به عنوان یکی از برندهای برتر در صنعت موتور سیکلت ایران با بیش از 64 سال تجربه در زمینه تولید موتور سیکلت فعالیت می‌کند، اشاره کرد. تاکنون، این شرکت با وجود بحران‌های اقتصادی و شرایط تحریم کشور با تمهیدات مدیریتی مناسب و با رویکرد توسعه نسبت به تثبیت و گسترش فعالیت تولیدی خود اقدام کرده است.

کسب مقام اول خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتری در کل کشور توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تحت نظارت وزارت صمت طی هفت سال متوالی، راه اندازی بیش از 106 تعمیرگاه مجاز اصلی در سراسر کشور، راه اندازی خط تولید باطری موتور سیکلت‌های برقی در ایران و… از جمله دستاوردهای این شرکت است.

کویر موتور از سال 1395 انواع موتور سیکلت های برقی را با کاربری درون شهری وارد بازار کرده است.همچنین کویر موتور در طول فعالیت خود اقدام به اخذ نمایندگی رسمی برندهایی کرده است و نام خود را به عنوان تحول آفرین در تاریخچه صنعت موتور سیکلت در ایران به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کویرموتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز