محبوب ترین لوازم دکوری جهیزان + قیمت روز

دکوراسیون خانه-کاماپرس

تاثیر دکوراسیون و زیبایی منزل در روحیه افراد خانه را نمی توان نادیده گرفت. انتخاب انواع لوازم دکوری در میان ترندهای روز با توجه به تنوع سلیقه ها کار دشواری شده است. فروشگاه اینترنتی جهیزان با معرفی و فروش لوازم دکوری توانسته برای حل این مشکل تلاش کند.

در ادامه کاماپرس به معرفی هفت لوازم دکوری محبوب در سایت جهیزان می‌پردازد؛

شمعدان چشمه نور سه‌تایی

جنس بدنه این شمعدان چوب قهوه‌ای‌رنگ است. ابعاد شمعدان 26 ×26 × 30 بوده و برای قرارگیری بر روی میز یا کنسول مناسب است. سه شمع را می‌توان داخل این جاشمعی قرار داد. قیمت این محصول 122 هزار تومان است.

ساعت دیواری چشمه نور

ساعت دیواری مدل اچ 811 چشمه نور با رنگ آبی و گل‌های صورتی رنگ می‌تواند جلوه زیبایی به محیط دهد. ساعت دایره‌ای‌شکل بوده و قطری 35 سانتی‌متری دارد. این ساعت را می‌توان با قیمت 141 هزار تومان خریداری کرد.

ساعت دیواری چشمه نور-کاماپرس

آریاک سفر

آجیل‌خوری برنجی چشمه نور

ابعاد این آجیل‌خوری 33 ×24 ×24 سانتی‌متر است. جنس آجیل‌خوری تماماً از برنج است. آبکاری برنز و سیاه‌قلم زیبایی خاصی به محصول داده است. این ظرف قابلیت شستشو دارد. قیمت تعیین شده برای این ظرف 994 هزار تومان است.

میز عسلی چشمه نور

این محصول به‌صورت بسته سه‌تایی عرضه شده است. شکل رویی میز مربعی بوده و پایه‌های آن هلالی شکل است. جنس بدنه میز از ام‌دی‌اف است و بروی روی آن خراطی انجام شده است. قیمت این محصول 974 هزار تومان است.

ظرف هفت‌سین 6 پارچه

این محصول شامل شش ظرف کوچک با شکل و شمایل برگ چنار است. جنس ظرف‌ها از برنج است. بر روی ظرف‌ها آبکاری آنتیک انجام شده است. این مجموعه با قیمت 809 هزار تومان به فروش می‌رسد.

میز تلفن چوبی چشمه نور

میز تلفن چشمه نور مدل آ 122 با قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. ابعاد محصول 75 × 55 × 35 سانتی‌متر بوده و جنس آن از چوب راش است.

قندان برنجی چشمه نور

قندان چشمه نور از جنس برنج ساخته شده و بر روی آن آبکاری آنتیک انجام شده است. اندازه‌های قندان برابر با 24 × 12 × 12 سانتی‌متر است و با قیمت 520 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قندان برنجی چشمه نور-کاماپرس

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : جهیزان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز