محبوب ترین برندهای روغن خوراکی در بازار/ رقابت نزدیک اویلا و لادن

لست سکند

سرانه مصرف روغن خوراکی در ایران برای هر نفر حدود 21کیلوگرم است. این عدد در خارج از ایران میانگین 12 کیلوگرمی دارد. با آنکه مصرف بیش از حد روغن تأثیرات نامناسبی بر روی بدن دارد، اما آمار نشان می‌دهد که این خوراکی جایگاه ویژه‌ای در غذا و سفره ایرانی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با توجه به اینکه انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است، در ادامه کاماپرس بهترین برندهای روغن خوراکی را معرفی می‌کند.

روغن خوراکی لادن

یکی از محبوب‌‌ترین برندهای روغن خوراکی در بازار لادن است؛ به‌گونه‌ای که 30 درصد از بازار این محصول را لادن به خود اختصاص داده است. تولید روغن با طعم کره و زعفرانی، غنی کردن روغن‌ها با ویتامین و کاهش کلسترول روغن‌ها از جمله عوامل محبوبیت برند لادن هستند.

راز آسمان پایتخت

اویلا

اویلا که کار خود را از سال 1382 شروع کرد، اکنون توانسته به یکی ار برندهای محبوب بازار تبدیل شود. اویلا در سال 1396 عنوان محبوب‌ترین برند روغن خوراکی را به خود اختصاص داد. اویلا به عنوان اولین روغن خوراکی بدون پالم بازار توانست جایگاه ویژه‌ای در بازار این محصول پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

فامیلا

فامیلا از دیگر تولیدکنندگان روغن خوراکی است که محصولات دیگری همچون تن ماهی، ماکارونی، رب و … در سبد محصولات خود دارد. کسب عنوان برند محبوب روغن خوراکی در سال 1394 نشان از جایگاه ویژه این برند در بازار این محصول دارد.

روغن بهار

بهار به عنوان اولین عرضه‌کننده روغن خوراکی سرخ‌کردنی، توانسته محبوبیت ویژه‌ای در بازار این محصول به خود اختصاص دهد. تلاش برند بهار بر استفاده از فرمولاسیون بهینه‌تر و تکنولوژی جدیدتر برای تولید محصولات باکیفیت است.

محصولات غنچه

غنچه انواع روغن‌های خوراکی همچون روغن کانولا، ذرت، آفتابگردان، نیمه جامد امگا و … را در سبد محصولات خود دارد. شرکت غنچه بر زیرو ترانس بودن محصولات و مضر نبودن آنها برای بدن تأکید ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اویلابهارغنچهفامیلالادن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب ترین برندهای روغن خوراکی در بازار/ رقابت نزدیک اویلا و لادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز