محبوب‌ترین موبایل دنیا لقب کدام گوشی است؟

در حالی که این روزها رقابت میان پرچمداران بازار موبایل بسیار داغ است، بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی تمایل دارند بدانند لقب محبوب‌ترین موبایل دنیا متعلق به کدام مدل گوشی است.

به گزارش کاماپرس، اگر نگاهی به آخرین مدل‌های تلفن همراه از برندهای مختلف در این حوزه بیاندازیم، مدل‌هایی به چشممان می‌خورند که مروری بر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن‌ها هوش از سر آدم می‌برد. از سری‌های جدید نوت سامسونگ گرفته تا تولیدات کمپانی‌هایی همانند هواوی، آنر، شیائومی و … اما با این حال، آیفون ۱۱ در فهرست محبوبترین موبایل های دنیا بالاتر از آیفون XR، مدل‌های مختلف گلکسی و سری ردمی نوت قرار گرفته است.

بر اساس برآوردهای «Omdia» در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ آیفون ۱۱ با فروش ۱۹.۵ میلیون واحدی محبوبترین موبایل دنیا میان کاربران بوده است. این گوشی به واسطه دوربین دوگانه و قیمت پایین تر نسبت به آیفون XR نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده بود و انتظار پرفروش شدن آن می رفت.

چرا اپل همواره محبوب است؟

«Jusy Hong»، مدیر عامل Omdia قرار گرفتن اپل در این فهرست طی پنج سال گذشته را نتیجه استراتژی خاص کورپتینویی‌ها می‌داند. او در این مورد می‌گوید: ««موفقیت اپل نتیجه استراتژی عرضه مدل های محدود است که به آنها اجازه می دهد تلاش هایشان را روی محصولات مشخصی متمرکز کنند. این محصولات تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب کرده و به فروش فوق العاده بالایی دست پیدا می کنند.»

رتبه‌های بعدی متعلق به کدام گوشی‌هاست؟

در رده دوم محبوبترین موبایل های دنیا گلکسی A51 با فروش ۶.۸ میلیونی قرار گرفته است. رده های سوم و چهارم نیز در اختیار شیائومی ردمی نوت ۸ و نوت ۸ پرو است که به ترتیب فروش ۶..۶. و ۶.۱ میلیونی را تجربه کرده اند.

آریاک سفر

رتبه چهارم نیز در اختیار یکی دیگر از محصولات اپل یعنی آیفون XR است و علاوه بر آن آیفون های ۱۱ پرو و پرو مکس نیز در میان ۱۰ گوشی پرفروش دنیا دیده می شوند. در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ آیفون XR تنها مدل جدید اپل بود که توانست به فهرست ده رتبه برتر راه پیدا کند و آیفون های XS و XS مکس از آن باز ماندند.

تحلیلگران Omdia بر این باورند که شیوع کرونا روی بازار بین المللی گوشی تاثیر منفی بر جای خواهد گذاشت. از نظر آنها این بحران با به عقب انداختن توسعه شبکه های 5G شهروندان را نسبت به خرید مدل های 5G بی میل کرده و بدین ترتیب فروش گوشی را کاهش خواهد داد.

پایان پیام

 

مرتبط با : آنراپلسامسونگشیائومیهوآوی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز