محبوب‌ترین اتاق فرار غرب تهران را می‌شناسید؟

بدون شک بازی اتاق فرار تجربه‌ای به یاد ماندنی همراه با هیجان، ترس، شادی و لذت را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. برای شرکت در این بازی کافیست تا گروهی 4 نفره (یا بیشتر) را تشکیل داد و با کمی جستجو، بهترین‌های اتاق فرار غرب تهران و مناطق و شهرهای دیگر را انتخاب کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرگرمی و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به این منظور، تایم فور فان مجموعه‌ای بی‌نظیر از اتاق فرارهای معروف کشور را در وبسایت خود همراه با نقد و بررسی تخصصی جمع‌آوری کرده است. کاماپرس قصد دارد تا در این مطلب به معرفی 3 اتاق فرار غرب تهران از نگاه کاربران وبسایت تایم فور فان بپردازد که امتیاز بالایی کسب کرده‌اند؛

فرار از اسکیپ روم حجله ممکن نیست!

حجله، یکی از پرطرفدارهای اتاق فرار غرب تهران است که در منطقه میدان المپیک قرار دارد. اتاق فرار حجله توانسته تا با بیش از 500 رای، امتیاز 9.9 را در مجموعه تایم فور فان کسب کند. این بازی، اولین بازی ارائه شده توسط مجموعه یونا است که در ژانر وحشت طراحی شده است. شرکت‌کنندگانی که در این اتاق فرار حضور می‌یابند، به عروسی جعفر و نازخاتون دعوت می‌شوند! مراسم برای یکی از اقوام دور در روستای پدری است. قرار است تا هفت شبانه روز، عروسی بر پا باشد؛ اما شرکت‌کنندگان، شب آخر مراسم به روستا می‌رسند و خبری از پایکوبی نیست!

آریاک سفر

بر اساس نظر تیم تخصصی مجموعه تایم فور فان، این بازی با محدویت بصری آغاز شده و در همان ابتدا تئاتری فوق العاده، جذاب و باورپذیر به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. درجه سختی بازی 9 از 10 است و این اتاق فرار هم برای افراد کم تجربه و هم شرکت‌کنندگان مجرب بسیار لذت‌بخش خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره‌مندی از تخفیف ویژه و تماشای ویدیوی مربوط به اتاق فرار حجله به وبسایت تایم فور فان مراجعه نمایید.

از اتاق فرار آزمایش زنده بیرون می‌آیید؟!

یک مکان تحقیقاتی مخفی داخل جنگل وجود دارد که بر روی انسان‌ها آزمایش‌های وحشتناکی انجام می‌دهد. آخرین دوره این آزمایش‌ها به دلیل خارج شدن اوضاع از کنترل، ناتمام ماند و حالا هیچ اطلاعاتی از ماموران و گروهی که مسئول انجام آزمایش‌ها بودند، وجود ندارد. شرکت‌کنندگان اتاق فرار آزمایش به عنوان گروه نجات به این مکان فرستاده می‌شوند تا دلیل ناتمام ماندن این پروژه را بررسی کنند و همراه با اطلاعات، زنده از آنجا خارج شوند!

این بازی در ژانر وحشت و مهیج طراحی شده است و در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. اتاق فرار آزمایش توانسته تا از بین بیش از 400 رای، امتیاز 9.3 را کسب کند. درجه سختی بازی 8 از 10 بوده و گروه‌های 4 تا 8 نفره می‌توانند در آن شرکت داشته باشند. ویدیوی مربوط به این اتاق فرار بر روی وبسایت تایم فور فان قابل مشاهده است.

رعب و وحشت در اتاق فرار عزت الملوک

علاقمندان ژانر وحشت می‌توانند 75 دقیقه هیجان‌انگیز را در این بازی همراه با دوستان خود سپری کنند. در سایت تایم فور فان، بیش از 1300 کاربر به اتاق فرار عزت الملوک رای داده‌اند و مجموعاً امتیاز 9.6 را برای این بازی نظر گرفته‌اند. بنابراین، هیچ شکی باقی نمی‌ماند که عزت الملوک یکی از بهترین‌های اتاق فرار غرب تهران به شمار می‌رود. این بازی در منطقه سعادت آباد قرار دارد و سومین اتاق از مجموعه اسکیپ کستل است.

داستان بازی درباره روستایی در نزدیکی بندر انزلی و صومعه سرا به نام هفت دغنان است. این روستا در واقع جنگلی بسیار زیبا و البته ترسناک است که کلبه وحشت انزلی در این جنگل قرار دارد. مردم این منطقه از زمان‌های گذشته اعتقاد داشتند که نباید هرگز به این کلبه نزدیک شد. یکی از ماجراهایی که باعث شد تا کلبه وحشت انزلی (عمارت عزت الملوک) بیشتر از قبل مرموز و ترسناک شود، اتفاقی است که در سال 1365 رخ داده… . درجه سختی این بازی 8 از 10 است و گروه‌های 4 تا 8 نفره می‌توانند در آن شرکت داشته باشند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز