مجمع بانک رفاه به زودی برگزار می‌شود

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران، یک بانک ایرانی و از بانک‌های غیردولتی ایران می‌باشد که به‌عنوان بازوی ارائهٔ خدمات مالی و بانکداری سازمان تأمین اجتماعی ایران فعالیت می‌کند و طیف وسیعی از خدمات بانکی شامل: بانکداری خرد، بانکداری اختصاصی، بانکداری شرکتی، بانکداری سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت ثروت، کارت‌های اعتباری و وام‌های مسکن را ارائه می‌نماید.

به گزارش کاماپرس، مجمع عمومی عادی سالانه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ بانک رفاه کارگران در تاریخ ۳۱ شهریور جاری در ساختمان مرکزی این بانک برگزار می‌شود. دستور جلسه شامل استماع گزارش هیات ‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار و تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره و سایر موارد است.

دنیای اقتصاد در گزارشی تاکید کرد: ضمنا سرمایه بانک رفاه کارگران در خرداد گذشته بیش از دو برابر شد. سرمایه این بانک که متعلق به سازمان تامین‌اجتماعی است، ۴۰ هزار میلیارد ریال بود که مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال به آن اضافه شد. با موافقت مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیریت سازمان تامین‌اجتماعی و تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره این بانک، بیست‌وپنجم خرداد سال‌جاری و با استناد به مصوبه مجمع بانک رفاه کارگران مبلغ ۵۰ هزارمیلیارد ریال به عنوان بخشی از افزایش سرمایه این بانک از سوی سازمان تامین‌اجتماعی، تامین و در حساب‌های بانک رفاه کارسازی شد.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز