مبلمان خانگی چوب و هنر را بیشتر بشناسید

غیر از نحوه دکوراسیون، انتخاب مبلمان خانه نیز علاوه بر نشان دادن روحیات اهل خانه، شخصیت منحصر به فردی به آن می‌بخشد. مبلمان خانگی «چوب و هنر» نیز با شعار «زیبایی ماندگار» روح تازه‌ای در فضای منازل ایجاد می‌کند.
کاماپرس در ادامه به ۷ ویژگی شاخص مبلمان چوب و هنر می‌پردازد که برای مشتریان و علاقمندان به این صنعت جالب خواهد بود؛

۱. شرکت مبلمان خانگی چوب و هنر در ابتدا با نام «صنایع چوبی شیرپور» از سال ۱۳۵۳ فعالیت خود را آغاز کرد و به همین ترتیب از سال ۱۳۸۵ با نگاه توسعه و برندینگ با نام تجاری «چوب و هنر» مسیر خود را ادامه داد.

۲. علاوه بر اشتغال و کارآفرینی، قرارگرفتن در سطح برترین‌های صنایع چوب ایران و در پی آن تبدیل شدن به یک برند جهانی نیز از مهم‌ترین اهداف این مجموعه است.

۳. رضایت مشتریان از ارائه محصولات و خدمات مبلمان چوب و هنر، باارزش‌ترین دستاورد این گروه محسوب می‌شود.

۴. مبلمان، سرویس خواب، میزتلویزیون، میزغذاخوری، ویترین و بوفه از جمله محصولات این شرکت است.

آریاک سفر

۵. «مبلمان ساپلی» از محصولات پرطرفدار این مجموعه بوده که در راستای پاسخ به نیازهای بدن انسان، طبق اصول ارگونومیک طراحی شده است. تمام پارچه‌ای بودن، ارتفاع ایده‌آل پشتی و نشیمنگاه، استفاده از فوم‌های مرغوب و … از مهم‌ترین فاکتورهای مشتریان برای انتخاب این محصول به شمار می‌رود.

۶. مبلمان خانگی چوب و هنر در اکثر نقاط ایران دفاتر نمایندگی دارد. ضمنا این شرکت محصولات خود را به کشور استرالیا نیز صادر می‌کند.

۷. مجموعه چوب و هنر در سال ۲۰۱۷ توانست لوح سیمین ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل هافکس دریافت کند. همچنین در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل هافکس ۲۰۲۰، برنده لوح زرین درگروه سرویس خواب بزرگسالان،بوفه، کتابخانه و … شد.

مرتبط با : مبلمان چوب و هنر
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز