مبادله طلای ونزوئلا در برابر بنزین ایران دروغ است

سفیر ایران در ونزوئلا مبادله طلای این کشور با سوخت ایران را دروغ خواند و این اخبار را ساخته و پرداخته رسانه های مغرض خواند.

به گزارش کاماپرس، این مقام مسئول که با شبکه العالم گفتگو می کرد با ابراز رضایت از ورود نفتکش های ایرانی به بنادر ونزوئلا بدون کوچکترین مشکل، اظهار کرد: حضورنفتکش های ایرانی در بنادر ونزوئلا براساس توافق های دوجانبه و طبق موازین دریانوردی و تجارت بین المللی انجام شده و تحریم های یکجانبه آمریکا نمی تواند در این روند خللی ایجاد کند.

معامله پایاپای سوخت در برابر قهوه و کاکائو و مواد غذایی

بنا به اعلام تابناک سلطانی تاکید کرد: امریکا امروز به عنوان کشوری که ناقض پیمان‌های بین المللی است، اما مشخصا در این روز نتوانست محدودیت‌هایی برای این نفت کش‌ها به وجود بیاورد آمریکا لیست بلند بالایی از نقض پیمان‌ها و توافقات را درقبال دیگر کشور‌ها در کارنامه عمل خود دارد. شما به خوبی می‌دانید امریکا از توافق پاریس خارج شد، اما ادعا دارد که به پیمان‌های بین المللی از جمله آزادی تجارت و دریانوردی پایبند است و دریافت که باید به پیمان‌های بین المللی احترام بگذارد و همه کشور‌ها از جمله آمریکا با احترام به پیمان‌ها و توافقات می‌توانند به منافع ناشی از آن دست یابند. من این پیروزی را متعلق به همه کشور‌ها می‌دانم.

آریاک سفر

وی تصریح کرد: خبر انتقال ۹ تن طلا از ونزوئلا در برابر سوخت به ایران ۱۰۰ درصد دروغ است، زیرا راه‌های دیگری مانند معامله پایاپای با صادرات نفت در برابر کالا و مواد غذایی، قهوه و کاکائو و کالا‌های زیادی وجود دارد که می‌توان معامله کرد، اما رسانه‌های مغرض اخبار دروغینی درباره تبادل طلای ونزوئلا در برابر سوخت ایران منتشر کردند.

شایان ذکر است معامله پایاپای ایران و ونزوئلا – سوخت در برابر کالاها و مواد غذایی همچون قهوه و کاکائو – که در سخنان سفیر ایران در ونزوئلا آمده هنوز مورد تایید منابع رسمی دیگر قرار نگرفته است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز