مایکت؛ اپ استوری برای ایرانی ها

در سال‌های اخیر استفاده از گوشی‌های هوشمند به قدری همه‌گیر شده است که بسیاری افراد حتی یک روز را هم نمی‌توانند بدون آن سر کنند. البته گوشی‌های هوشمند بسته به مدل و شرکت سازنده‌شان، تحت سیستم‌ عامل‌های متفاوتی روانه بازار می‌شوند که در این میان سیستم عامل اندورید کاربران بیشتری دارد. بی‌شک، به‌روزترین و کامل‌ترین مرجع برای دانلود این اپلیکیشن‌ها بازار اندوریدی گوگل یا همان اپ‌استور است. اما کاربران ایرانی، در استفاده از این اپلیکیشن به مشکلاتی برخورده و به دردسر می‌افتند. تحریم دسترسی کاربران ایرانی به بازار اندرویدی گوگل، خریدهای دلاری آن و زبان انگلیسی‌اش از جمله این گرفتاری‌های دست و پا گیر هستند. پس نیاز به یک جایگزین ایرانی که بتواند تمامی برنامه‌های مورد نیاز را در خود جای دهد، امن باشد و همچنین دسترسی به آن آسان باشد، احساس می‌شود. همه این موارد باعث شد تا مایکت آغاز به کار کند!

از جایگزینی تا رقابت

مایکت، به معنای مارکت من، در پائیز 1390 به وجود آمد؛ این برنامه ابتدا فقط یک جایگزین فارسی برای اپ استور بود، اما اکنون با گذشت 10 سال فعالیت و بیش از 25 میلیون نصب فعال، به یک رقیب جدی برای آن تبدیل شده است.

گفتنی است که توسعه‌دهندگان برنامه‌های بزرگی چون اسنپ، آپ، دیجی کالا، نماوا، بادصبا، ایرانسل و همراه اول به مایکت اعتماد کرده‌اند و همچنین بازی‌های بزرگ و مشهوری چون کوئیز آف کینگز، آمیرز و منچرز در مایکت یافت می‌شوند.

مایکت دارای گواهی دانش بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و همچنین مجوز رسمی فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور دارد. این اپلیکیشن کاربردی همچنین نماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت را داراست.

آریاک سفر

مایکت از نگاه اعداد و ارقام

در حال حاضر، 25 میلیون نفر برنامه مایکت را روی گوشی هوشمند خود نصب دارند و در آن فعال هستند. به طوری که ماهانه 70 میلیون جستجو در مایکت انجام می‌شود و کاربران از این طریق بازی‌ها و برنامه‌های مورد نظر خود را می‌یابند که از این تعداد 60 میلیون جستجو منجر به دانلود می‌شود.

جالب است بدانید، تاکنون 22 هزار توسعه‌دهنده، برنامه‌ها و بازی‌های خود را در مایکت منتشر کرده‌اند و اکنون 350 هزار بازی و برنامه در مایکت در اختیار کاربران است. مایکت هرروز 500 به روزرسانی از برنامه‌ها و بازی‌ها ارائه می‌دهد که این تعداد در نوع خودش کم نظیر است.

مرجعی معتبر برای دانلود اپ فارسی با مصرف ترافیک نیم‌بها

تا اینجا، مشخص شد که داشتن یک مارکت اندرویدی کامل و باکیفیت ما را از داشتن برنامه‌های انگلیسی زبان و دردسرهایش بی‌نیاز می‌کند، همچنین توسعه دهندگان نیز نیازمند یک برنامه با قابلیت پرداخت ریالی هستند تا بتوانند برنامه‌های خود را به دست کاربران داخلی برسانند.

با این تفاسیر، مایکت یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود و استفاده است. اما یک نکته وجود دارد که دیگر تمامی تردیدها در استفاده از مایکت را برطرف می‌کند:

دانلود در مایکت با ترافیک نیم‌بها محاسبه می‌شود!

ترافیک وب‌سایت و همچنین ترافیک اپلیکیشن مایکت به صورت نیم بها محاسبه می‌شود و در واقع، دانلود از این برنامه، هزینه اینترنت را نصف می‌کند.

از دیگر مزایای مایکت این است که هوش مصنوعی شگفت انگیزی دارد و با کمک آن مخاطبان را به سمت برنامه موردنظرشان هدایت می‌کند و برنامه‌های کاربردی دیگر را نیز به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. همچنین اگر کاربران در هرکجای فرآیند دانلود، پرداخت و نصب با مشکلی روبرو شوند، مایکت به آن‌ها پشتیبانی تمام وقت و رایگان ارائه می‌دهد.

مایکت نسبت به برنامه‌های ایرانی هم‌تراز خودش نیز مزایای فراوانی دارد. مزیت‌هایی چون داشتن یک شبکه اجتماعی فعال در پلتفرم! این شبکه اجتماعی از طرفی امکان ثبت نقد یا انتشار پست را برای کاربران فراهم می‌کند و از سوی دیگر جامعه کاربری فعال حاضر در آن با داشتن امکان ستاره دادن و نظر به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا مخاطبان را آسان‌تر جذب کنند. انتشار برنامه یا بازی در مایکت به سازندگان کمک می‌کند تا بتوانند هرچه بیشتر و آسان‌تر کاربران را به سمت خود بکشانند.

از بازی و سرگرمی، تا آموزش و پرداخت با استور مایکت ممکن است. جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌افزارهای آن را می‌توان با لینک مستقیم، رایگان و با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن و البته با ترافیک نیم‌بها دانلود کرد و همچنین می‌توان اولین نفر در به روز رسانی اپلیکیشن‌ها بود.

مایکت را می‌توان از وب‌سایت این اپلیکشن دانلود کرد و خدمات بی‌نظیرش بهره‌مند شد.

مرتبط با : مایکت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مایکت؛ اپ استوری برای ایرانی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز