مالکان مجتمع تجاری هامون شیراز اجاره اسفندماه را بخشیدند

مالکان مجتمع تجاری هامون شیراز با توجه به رکود و نبود مشتری در بازار به علت شیوع کرونا، در اقدامی خداپسندانه اجاره اسفندماه را بخشیدند.
به گزارش کاما پرس به نقل از ایرنا، مدیر مجتمع تجاری تفریحی هامون شیراز گفت: با هماهنگی مالکان این مجتمع تجاری محسن و مهراد هامون‌نورد، بابت اجاره بهای اسفندماه واحدهای تجاری این مجموعه از مستاجران وجهی دریافت نمی شود.
علی محمد صراطی، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کسادی بازار، نگرانی‌هایی در میان مستاجران و کسبه مستقر در ۸۰ واحد تجاری این مجتمع ایجاد شده بود که این تصمیم در جهت همراهی با آنها در این شرایط سخت اتخاذ شده است.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد که اجاره بهای فروردین ماه ۹۹ نیز به شکل نیم‌بها اخذ شود. مدیر مجتمع تجاری تفریحی هامون شیراز اظهار داشت: همچنین با سایر دوستان و همکاران در دیگر مجتمع‌های تجاری و برخی واحدهای تجاری سطح شهر نیز مذاکراتی شده که در صورت امکان آنها نیز در این مسیر گام بردارند.
صراطی تصریح کرد: امیدواریم این اقدام به فرهنگ‌سازی و ترویج هرچه بیشتر آن در بیانجامد تا همه با کمک یکدیگر از این شرایط عبور کنیم. در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا  در فارس گزارش نشده است،  هم اکنون ۵۱ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۴۴ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۵ درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.
با شناسایی ۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس  آمار کنونی مبتلایان فارس به ۱۰۴ نفر رسیده است.

آریاک سفر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز