ماسک ۳ لایه ارزان شد

قیمت ماسک ۳ لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو، 1000 تومان شد.

به گزارش کاماپرس، بعد از شیوع کرونا در ایران و توصیه اکید وزارت بهداشت برای استفاده از ماسک ،خرید ماسک حالا یکی از مهمترین اجزای سبد خرید خانوارها محسوب می شود.به گفته مسئولان وزارت بهداشت استفاده از ماسک ۳ لایه پزشکی بهترین راه پیشگیری از ویروس کروناست. اما همین ماسک که تا قبل از شیوع کرونا خیلی راحت در داروخانه ها به فروش می رسید، در روزهای اول ناگهان نایاب شد و با قیمت گران تر در سوپرمارکتها به فروش رسید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اما حالا وزارت صمت از عرضه ماسک ۱۰۰۰ تومانی به مراکز درمانی و داروخانه ها خبر می دهد. روابط عمومی وزارت صمت اعلام کرد، با توجه به افزایش حجم تولیدات داخلی و ذخیره سازی های مناسب انجام شده در زمینه تولید انواع ماسک و در راستای حمایت از مصرف کنندگان در شرایط حساس کنونی، حداکثر قیمت مصرف کننده انواع ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو به هزار تومان کاهش یافت و همه مراکز عرضه از جمله داروخانه ها، فروشگاههای زنجیرهای و اینترنتی و … مکلف به رعایت حداکثر نرخ مصوب تعیین شده هستند.

  • برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بهداشت و سلامت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

حداکثر نرخ فروش ۸۰۰ تومان است

آریاک سفر

به گزارش ایلنا، حداکثر نرخ فروش از طرف واحدهای تولیدی به مراکز درمانی و شرکتهای پخش نیز 8000 ریال تعیین شد که البته فروش به قیمت های پایینتر در این شرایط حساس قابل تشکر و تقدیر است.

بر همین اساس، همه واحدهای ذیربط از جمله تولیدکنندگان و عرضه کنندگان نهایی مکلف به رعایت قیمت های مصوب تعیین شده هستند و در صورت عدم رعایت قیمت های مذکور از سوی هر یک از عرضه کنندگان نهایی، اقدامات قانونی لازم با واحدهای متخلف و سود جود صورت خواهد پذیرفت و بویژه سهمیه پارچه تولیدکنندگان خاطی نیز قطع می‌شود.

قیمت فروش مصرف کننده ماسک در طول سال جاری در دو مرحله از 1500 به 1300 و از 1300 به 1000 تومان توسط دبیرخانه کمیته لجستیک مقابله با کرونا کاهش داده شده است.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز