لیست قیمت محصولات یونیک فیلتر

فیلتر خودرو-کاماپرس
لست سکند

خرید فیلتر خودرو برای افزایش طول عمر مفید خودرو و قطعات آن و همچنین بهبود کارکرد خودرو، بسیار ضروری است. مهم‌ترین فیلترهای مورد استفاده در هر خودرو که توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شود، شامل فیلتر هواکش، فیلتر روغن، فیلتر کابین و فیلتر سوخت است.

به گزارش کاماپرس به نقل از بهران فیلتر، یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید فیلتر خودرو، علاوه بر قیمت مناسب و به صرفه، توجه به ویژگی‌های کیفی فیلتر است. استفاده از فیلتر هوا بی کیفیت جدا از کارکرد نامناسب آن، می‌تواند به قطعات خودرو صدمات جدی وارد کرده و سبب افزایش هزینه‌های تعمیر شود. از این رو در هنگام خرید انواع فیلتر خودرو باید به سراغ مراکز مطمئن بروید. یونیک فیلتر یکی از مراکز معتبر در تولید انواع فیلتر خودرو با قیمت‌های به صرفه است. کاماپرس در ادامه به بررسی محصولات تولیدی این مجموعه و همچنین ارائه لیست قیمت یونیک فیلتر می‌پردازد.

انواع فیلتر خودرو در یونیک فیلتر

شرکت تولیدی یونیک فیلتر در حال حاضر در زمینه تولید انواع فیلتر خودرو از جمله فیلترهای هواکش، فیلتر سوخت، فیلتر کابین و فیلتر روغن می‌پردازد. از دیگر فیلترهای خودرو تولیدی در مجموعه یونیک فیلتر می‌توان به فیلتر آپ، پمپ، هیدرولیک، رطوبت گیر، فرمان و گیربکس اشاره کرد. چهار نوع از مهم‌ترین فیلترهای مجموعه یونیک فیلتر در ادامه معرفی شده است؛

فیلتر هواکش یونیک فیلتر

فیلتر هوا یکی از قطعات حیاتی در خودرو محسوب می‌شود که کیفیت آن در تضمین بالا بردن راندمان موتور، پیشگیری از آسیب رسیدن به قطعات موتور در اثر ورود آلودگی و کاهش مصرف سوخت موثر است. در لیست قیمت یونیک فیلتر ، انواع فیلتر هواکش برای خودروهای گوناگون با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه قابل مشاهده است.‌

فیلتر خودرو-کاماپرس

فیلتر روغن یونیک فیلتر

یونیک فیلتر همچنین به تولید فیلتر روغن برای انواع خودروها برای تصفیه روغن خودرو و جلوگیری از ورود آلاینده‌ها به مخزن روغن می‌پردازد. تصفیه نشدن آلاینده‌های موجود در روغن  می‌تواند در طولانی مدت سبب مسدود شدن مسیر روغن رسانی شده و آسیب‌های جدی به خودرو وارد کند. انوع فیلتر روغن برای مدل‌های مختلف ماشین مانند پراید، سمند، پژو و غیره در لیست قیمت یونیک فیلتر موجود است.

راز آسمان پایتخت

فیلتر کابین یونیک فیلتر

خرید فیلتر کابین برای جلوگیری از ورود انواع آلاینده از جمله گرد و غبار، خاک و آلودگی‌های محیطی و گازهای اگزوز به درون کابین خودرو، ضروری است. برای خرید فیلتر کابین با قیمتی مقرون به صرفه می‌توانید قیمت فیلتر کابین متناسب با خودرو خود را در لیست قیمت یونیک فیلتر بررسی کنید.

فیلتر سوخت یونیک فیلتر

از دیگر محصولات حیاتی یونیک فیلتر برای خودرو، فیلتر سوخت است که به آن فیلتر بنزین یا گازوئیل نیز می‌گویند. از این فیلتر برای تصفیه سوخت ورودی به درون موتور خودرو استفاده می‌شود. قیمت انواع فیلتر سوخت برای مدل‌های مختلف ماشین در لیست قیمت یونیک فیلتر قابل مشاهده و خریداری است.

خرید انواع فیلتر خودرو با کیفیت بالا  از یونیک فیلتر

شرکت تولیدی و صنعتی شهاب دمیر(یونیک فیلتر)، با بهره‌گیری از تخصص کارشناسان مجرب و همچنین مواد اولیه مرغوب و درجه یک، در زمینه تولید انواع فیلتر کاربرد خودرو‌های سنگین و مصارف صنعتی فعالیت می‌کند. هدف این مجموعه بی نیاز کردن کشور در حوزه انواع فیلتر صنعتی و خودرو از طریق تولید محصولاتی با کیفیت استانداردهای جهانی است.

اگر قصد خرید انواع فیلتر خودرو یا دیگر محصولات یونیک فیلتر را دارید، لیست قیمت برخی از محصولات و فیلترهای پرفروش آن در ادامه آمده است.

فیلتر بهران فیلتر-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بهران فیلتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز