لیست قیمت شارژر شیائومی و همه چیز درباره انواع کابل و شارژر شیائومی

کابل و شارژر از جمله لوازم جانبی ضروری برای گوشی‌های موبایل هستند. خرید گوشی موبایل بدون داشتن کابل و شارژر آن امکان‌پذیر نیست؛ از این رو بهتر است قبل از خرید حتما از کیفیت و اصل بودن محصول مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

به گزارش کاماپرس به نقل از می لندز، خرید کابل و شارژر اصل و با کیفیت، علاوه بر تسریع در سرعت شارژ، از ورود آسیب به باتری گوشی همراه و خراب شدن آن جلوگیری می‌کند. شرکت شیائومی یکی از برندهای محبوب و خوش قیمت بازار است که انواع کابل و شارژر را برای مدل‌های مختلف گوشی تولید و روانه بازار کرده است. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از انواع اقتصادی و همچنین ارائه لیست قیمت شارژر شیائومی می‌پردازد.

آشنایی با شارژر سریع ۲۰ وات TYPE-C شیائومی

شیائومی این محصول را با روکش سفید و با استفاده از متریال مقاوم و با کیفیت تولید و روانه بازار کرده است. متریال مورد استفاده در بدنه این شارژر، پلاستیک TPE است که حرارت داخلی شارژر را به سطح بیرونی انتقال داده و از داغ شدن بیش از اندازه آداپتور جلوگیری می‌کند.

از ویژگی‌های این شارژر این شیائومی وزن سبک و ابعاد جمع و جور آن است که حمل و جابه‌جایی آن را آسان می‌کند. از دیگر مزایای این محصول، قابلیت پشتیبانی آن از شارژ سریع، مجهز بودن به پورت تایپ سی، کابل قابل تعویض و همچنین برخورداری از یک کابل 100 سانتی متری است.

شارژر شیائومی-کاماپرس

قابلیت‌های آداپتور شارژر Type-C شارژ سریع شیائومی 20 وات

آداپتور این شارژر به فناوری شارژ سریع Qualcomm 2.0 مجهز شده و مدت زمان شارژ در آن نسبت به سایر شارژرها حدودا 75 درصد بیشتر است. این محصول همچنین طیف وسیعی از ولتاژ‌های ورودی از 100 تا 240 ولت را ارائه کرده و شامل اکثر محدوده‌های استاندارد دنیا می‌شود. این شارژر برای شارژ سریع انواع دستگاه‌ها از جمله تلفن همراه، تبلت، ساعت هوشمند و غیره کاربرد داشته و خروجی و قدرت شارژ USB-C آن تا نزدیک به 20 وات نیز می‌رسد.

آریاک سفر

شرکت شیائومی در تولید این محصول از تراشه IC یا کنترل کننده جریان داخلی استفاده کرده که با کنترل شدت و ولتاژ جریان خروجی به دیوایس در حال شارژ، از شارژ بیش از حد باتری و خراب شدن آن جلوگیری می‌کند.

قیمت شارژر 20 وات شیائومی مدل AD201

با توجه به لیست قیمت شارژر شیائومی ، محصولات این برند از جمله کابل‌ها و شارژرهای خوش قیمت و با کیفیت در بازار محسوب می‌شوند. شارژر 20 وات شیائومی مدل AD201 نیز در حال حاضر با قیمت 290 هزار تومان قابل خریداری است.

خرید انواع کابل و شارژر شیائومی از مجموعه می‌لندز

فروشگاه آنلاین می‌لندز به شکل تخصصی در زمینه عرضه و فروش محصولات اصل شیائومی از جمله انواع کابل و شارژر فعالیت می‌کند. از جمله مزایای خرید کابل و شارژر شیائومی از مجموعه می‌لندز می‌توان به تضمین اصل بودن کالا، ارسال سریع و تضمین بازگشت کالا اشاره کرد. با خرید از این مجموعه می‌توانید از مشاوره تخصصی می‌لندز برای خرید بهترین محصول نیز بهره‌مند شوید.

اگر قصد خرید انواع کابل و شارژر شیائومی را دارید، لیست قیمت شارژر شیائومی در مجموعه می‌لندز با احتساب تخفیف و با بهترین قیمت در ادامه آمده است؛

لیست قیمت شارژر شیائومی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومیمی لندز
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز