لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی / بهترین ساعت هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟

لست سکند

ساعت هوشمند یکی از لوازم دیجیتال پرکاربرد و جذاب در دنیای مدرن امروز است؛ ساعت هوشمند بیش از آن‌که ابزاری برای چک کردن ساعت باشد، گجت پوشیدنی جذاب و متناسب با سبک زندگی افراد مختلفی است که از قابلیت‌های متعددی دارد. با نگاهی به لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی و سایر برندها می‌توان حدس زد که هر کدام در چه سطحی از امکانات و قابلیت‌ها قرار دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاربردهای ساعت هوشمند شامل دریافت نوتیفیکیشن بدون استفاده از گوشی، مدیریت رسانه و گوش دادن به موسیقی، پاسخ سریع به تماس‌ها و مهم‌تر از همه حفظ سلامتی و تندرستی از طریق برنامه‌های حفظ سلامت آن است. برند شیائومی یکی از برندهای اقتصادی و با کیفیت در بازار ایران است که انواع ساعت هوشمند را در مدل‌های گوناگون در بازار عرضه کرده است. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از ساعت‌های خوش قیمت شیائومی و همچنین لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی می‌پردازد.

با ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل GST آشنا هستید؟

با توجه به لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی ، مدل‌های این برند همگی از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. این مدل نیز یکی از محصولات خوش قیمت شیائومی است.

راز آسمان پایتخت

برند شیائومی در تولید این محصول از نمایشگر مربعی و بندهای 22 میلی‌متری سیلیکونی استفاده کرده است. جنس بدنه این ساعت از ترکیب پلاستیک مقاوم و فلز است که سبب شده تا وزنی سبک در حدود 42 گرم داشته باشد. از مزیت‌های این ساعت هوشمند قابلیت تعویض راحت بند آن و استفاده از رنگ‌های مختلف و هماهنگی آن با لباس‌های گوناگون است.

نمایشگر ساعت هوشمند هایلو شیائومی GST

برند شیائومی از ساعت هوشمند را به یک صفحه نمایش 1.69 اینچی با کیفیت اچ دی و پشتیبانی از قابلیت لمسی مجهز کرده است. لبه‌های نازک و منحنی این نمایشگر، سطح یکپارچه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد. پنل مورد استفاده در نمایشگر این محصول از نوع TFT بوده و از حداکثر روشنایی نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های ساعت هوشمند هایلو شیائومی GST

از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IP68  برای مقاومت در برابر گرد و غبار و همچنین مقاومت در آب تا عمق 6 متر، رابط کاربری آسان و کاربردی و اتصال پایدار و گسترده اشاره کرد. ضمن این‌که این محصول از قابلیت پشتیبانی از انواع حالات ورزشی و سنسورهای مختلف از جمله سنجش ضربان قلب، نظارت بر کیفیت خواب، سنجش میزان اکسیژن خون، میزان کالری سوزانده شده و گام شمار برخوردار است.

قیمت ساعت هوشمند هایلو شیائومی GST

با توجه به لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی ، این محصول در حال حاضر با قیمت 715 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد؛ این رقم برای محصولی با این سطح امکانات و قابلیت‌ها بسیار مناسب و به صرفه است.

خرید ساعت هوشمند شیائومی از مجموعه می‌لندز

فروشگاه اینترنتی می‌لندز به عنوان مجموعه‌ای تخصصی در زمینه عرضه انواع محصولات شیائومی از جمله ساعت هوشمند فعالیت می‌کند. با خرید ساعت هوشمند شیائومی از این مجموعه با وجود خدماتی چون ضمانت کیفیت و اصالت کالا و همچنین گارانتی بازگشت، خیال شما از اصل بودن محصول راحت است. سایر خدمات ویژه این مجموعه شامل بهره‌مندی از مشاوره تخصصی خرید و ارسال سریع محصول است.

در هر حال، اگر قصد خرید سایر مدل‌های این محصول را دارید؛ لیست قیمت ساعت هوشمند شیائومی و برخی دیگر از محصولات این برند در مجموعه می‌لندز با بهترین قیمت و احتساب تخفیف در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : می لندز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز