لیست قیمت انواع هندزفری شیائومی/ همه چیز درباره محبوب‌ترین هندزفری شیائومی

امروزه هندزفری به یکی از لوازم جدایی‌ناپذیر زندگی انسان‌ها تبدیل شده است؛ خرید هندزفری علاوه بر گوش دادن به موسیقی، برای انجام بسیاری از امور مانند تماس تلفنی، تماشای فیلم، گوش دادن به پادکست، حتی شرکت در کلاس‌های درس و غیره ضرورت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هندزفری‌ها به عنوان یک وسیله کاربردی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند؛ هندزفری بلوتوثی یا همان هندزفری بی‌سیم یکی از انواع محبوب این محصول است که علاوه بر مزایای بسیار، مشکل گره خوردن سیم هندزفری را نیز حل کرده است. با توجه به لیست قیمت انواع هندزفری شیائومی ، مدل‌های این برند در حال حاضر از انواع با کیفیت و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از مدل‌های محبوب و همچنین ارائه لیست قیمت انواع هندزفری شیائومی می‌پردازد.

 آشنایی با هندزفری بلوتوثی ردمی شیائومی مدل بادز 3

شیائومی این هندزفری محبوب را کاملا منطبق با ساختار گوش انسان و با وزن حدودی 4.5 گرم طراحی کرده تا علاوه بر احساس راحتی در هنگام استفاده، از افتادن ناگهانی آن از گوش نیز جلوگیری شود. شرکت شیائومی در تولید کیس شارژ این هندزفری از یک طراحی سبک و جمع و جور و یک روکش براق بهره برده که موجب سهولت در تمیز کردن آن می‌شود.

ضمن این‌که این محصول به استاندارد IP54 مجهز شده که سبب مقاومت آن در برابر رطوبت و گرد و غبار می‌شود؛ از این رو، این محصول گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در حین پیاده روی در باران و حتی برای ورزشکارانی است که تعریق بالایی دارند.

آریاک سفر

قابلیت‌های هدفون بلوتوثی ردمی شیائومی بادز3

از مهم‌ترین قابلیت‌های هندزفری شیائومی بادز 3 برخورداری آن از یک سیستم صوتی پیشرفته است. چرا که شیائومی در تولید این محصول از تراشه قدرتمند کوالکام QCC3040 استفاده کرده که قابلیت پشتیبانی از نسخه بلوتوث 5.2 را فراهم می‌کند؛ در نتیجه صدا در این هندزفری سریع‌تر و با کیفیت و بدون نویز منتقل می‌شود. این محصول همچنین در بخش صدا به فناوری نویزگیر و حذف اکو مجهز شده است.

در بخش باتری نیز هندزفری بلوتوثی شیائومی بادز 3 به یک باتری با طول عمر 20 ساعت مجهز شده است، به‌طوری که هربار شارژ کامل این محصول، اجازه گوش دادن به حدود 300 آهنگ را به شما می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به اپلیکیشن اختصاصی برای اتصال به گوشی همراه و همچنین نمایش درصد شارژ هر یک از گوشی های هندزفری و میزان شارژ کیس شارژ و قابلیت کنترل لمسی اشاره کرد. ضمن این‌که این محصول دارای قابلیت خودکار روشن یا خاموش شدن بوده و با درآوردن هندزفری از گوش، پخش موسیقی یا صوت به شکل خودکار متوقف می‌شود.

قیمت هندزفری بلوتوثی ردمی شیائومی بادز3

این محصول یکی از مدل‌های محبوب در لیست قیمت انواع هندزفری شیائومی است که در عین حال قیمت مناسبی نیز دارد. هندزفری بلوتوثی شیائومی بادز 3 در حال حاضر با قیمت 825 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی از مجموعه می‌لندز

فروشگاه آنلاین می‌لندز یک مجموعه با سابقه و فعال در زمینه عرضه و فروش انواع محصولات اصل شیائومی مانند هندزفری به شکل کاملا تخصصی است. با خرید انواع هندزفری شیائومی از مجموعه می‌لندز علاوه بر این‌که از بابت کیفیت و اصالت کالا هیچ نگرانی‌ای نخواهید داشت، می‌توانید از مزایای دیگری چون ارسال سریع کالا، تضمین بازگشت و همچنین مشاوره تخصصی این مجموعه نیز برخوردار شوید.

در حال حاضر، هندزفری و هدفون شیائومی در مدل های مختلفی در بازار عرضه شده‌اند، اگر قصد خرید یکی از این محصولات را دارید، بهتر است به نوع نیاز و میزان بودجه خود توجه کنید؛ از این رو لیست قیمت انواع هندزفری شیائومی در مجموعه می‌لندز با احتساب تخفیف و با بهترین قیمت در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : می لندز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز