لیزینگ خودروی دست دوم : راهکار جدید برای آرامش بازار خودرو

لست سکند

شرکت لیزینگ رایان سایپا، برای بهبود شرایط بازار خودروهای کارکرده، اخذ تسهیلات لیزینگی را برای خریداران فراهم کرده است.

به گزارش کاماپرس، این روزها قیمت خودرو در فضای مجازی و آگهی‌های روزنامه‌ها هر روز رکورد تازه‌ای خلق می‌کند که تازه ترین آنها پراید ۹۰ میلیونی در بازار است. کارشناسان دو مساله شایعه افزایش قیمت‌ها و نبود عرضه مناسب خودروسازان را از دلایل این موضوع اعلام می‌کنند، در این میان دست مشتریان و مصرف کنندگان واقعی به دلیل پایین آمدن قدرت خرید هر روز از خرید خودرو کوتاه تر می شود.

بنا به اعلام ایرنا، مدیریت بازار خودروهای کارکرده و دست دوم سال هاست که در بسیاری از کشورهای بزرگ توسط شرکت های مالی و اعتباری انجام می شود و این روند علاوه بر تسهیل خرید و فروش خودروهای دست دوم برای مشتریان، افزایش اعتبار برند و کسب منفعت ناشی از ارائه خدمات و گارانتی برای خودروهای دست دوم را نیز در پی دارد. شرکت لیزینگ رایان سایپا به عنوان یکی از بزرگترین لیزینگ ها در صنعت خودروسازی، اقدام به اجرای طرحی نوین برای بهبود شرایط بازار خودروهای دست دوم گروه خودروسازی سایپا کرده است.

محمود خاشعی مدیرعامل رایان سایپا در این زمینه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: مطابق آمارهای غیر رسمی سالیانه بین ۳.۵ تا چهار میلیون عملیات خرید و فروش خودروهای کارکرده در کشور اتفاق می افتد که بیش از ۸۰ درصد آنها مربوط به خودروهای ایران خودرو و سایپا است. در این طرح، فروشندگان و مشتریان می توانند با توجه به توافق انجام شده بین خود، قیمت حدودی خودروی مورد نظر خود را تعیین کنند و پس از معرفی خودرو به شرکت، توسط کارشناسان رسمی و با در نظر گرفتن شرایط ظاهری و فنی خودرو قیمت گذاری انجام شود. پس از آنکه خریدار در سیستم ثبت نام کرد و برای دریافت تسهیلات درخواست داد، در مدت زمان ۲۴ تا ۴۸ ساعت این تسهیلات به خریدار پرداخت می شود.

راز آسمان پایتخت

رایان سایپا در واقع تسهیل در فروش خودروهای دست دوم گروه سایپا و اخذ تسهیلات برای خریداران خودروهای کارکرده را فراهم می آورد و در این راستا، با کمترین شرایط از جمله یک نفر ضامن، یک فقره چک و مدارکی که ثابت کند فرد خریدار توان بازپرداخت اقساط تسهیلات را دارد، پرداخت انجام می شود. این تسهیلات با نرخ ۲۱ درصد و با حداقل کارمزد پرداخت شده و تا پایان پرداخت تسهیلات، سند خودرو در رهن این شرکت باقی خواهد ماند. ‌سقف بازپرداخت نیز تا سه سال در نظر گرفته شده و پرداخت ها مطابق نظر مشتری به صورت دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه و غیره انجام می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپالیزینگ رایان سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “لیزینگ خودروی دست دوم : راهکار جدید برای آرامش بازار خودرو

    • احمدعالیشوندی گفته:

      منظوراینه که اون بدبختایی که نتونستن قسط ماشینشونو بدن ورایان سایپا به خاطر گرونی ماشینشون روبی درنگ ازدستشون درآورد رودوباره به مابفروشه ماشینی که چشم یه خانواده دنبالشه سوارشدنی نیست اگه ماشین اینقدگرون نشده بود این لیزینگ ماشینای کارکرده هم نبود براشون صرف نداشت به مردم وقت میدادن تاقسطشونو پرداخت کنن نه که نون زن وبچه مردم روازدستشون دربیارن من خودم این مشکل روداشتم دروغ میگفتن ماشین روبیارید به خودمون بدین مابه بهترین قیمت میخریم من تحقیق کردم دیدم کلاه سر مردم میزارن ماشین روازشون میگیرن پول پیش پرداختشونم نمیدن شرکت رایان سایپا بچه ترازاین بود که ماشین منو بتونه ازدستم دربیاره اما تواین مدت تاقسطشو دادم خیلی خون به جیگرم کردن خدالعنتشون کنه

  1. Ali گفته:

    سلام وخسته نباشی
    من ۱۵ میلیون دارم میتونم خودرو مدل پایین بگیرم بااقساط ماهانه ۴میلیون
    لطفاشرایطتون بفرمائید اگه بااین شرایط امکانپذیراست

  2. مهدی گفته:

    سلام میخواستم بدونم من میتونم واسه تکمیل وجه خودرو تحویلی مهر 99 از تسهیلات رایان سایپا استفاده کنم ممنون.

  3. احمدابراهیمیان گفته:

    سلام من میتونم ۲۰ میلیون تومان بدم بقیه مانده راقسط ۲ساله ببندم ویک سمندیا پژو۴۰۵ بگیرم درحدود۷۰ تومانی وهر۶ماه چک بدم البته قسط ها هم هر۶ماه پرداخت کنم آیامیتوانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز