لیبل پشت چسب دار چه تاثیری در افزایش فروش دارد؟

هر کسب و کاری برای معرفی و گسترش حوزه فعالیت خود به برخی طرح‌ها، تبلیغات و روش‌های منحصر بفرد احتیاج دارد. یکی از این کارهای مناسب برای تبلیغات، مربوط به طراحی لیبل پشت چسبدار است. طراحی هدفمند لیبل و چاپ باکیفیت آن قطعا می‌تواند در فروش بهتر محصول موثر واقع شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار چاپ و تبلیغات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لیبل پشت چسبدار بر روی کالاها قرار می‌گیرد و معمولا حاوی اطلاعاتی درباره مشخصات کالای خریداری شده یا تولیدکننده آن است. استفاده از لیبل در کشور ما قدمتی طولانی دارد و در کل به کارگیری این شیوه باعث شده تا امور مربوط به خرید و فروش و همچنین ارائه اطلاعات مورد نیاز درباره کالاها به مشتریان سرعت گیرد. فعالان حوزه چاپ همواره در تلاش هستند تا به نوعی اطلاعات لیبل ها و موارد استفاده آن‌ها را گسترش دهند.

کاربرد لیبل پشت چسبدار

هر کدام از لیبل هایی که روی کالاهای مختلف قرار می‌گیرند، بسته به نوع محصول کاربرد خاص خود را دارند. برخی لیبل‌ها به منظور هشدار، برخی برای جنبه تبلیغاتی و بعضی هم به شکل فانتزی روی محصولات درج می‌شوند. ولی در هر حالتی برای سفارش لیبل باید سه عامل کیفیت، طرح و نوع آن را در نظر داشت. در صورتی که برای تهیه لیبل پشت چسبی به این سه عامل توجه شود، می‌تواند در زمینه فروش محصول و کاربرد آن موثر باشد.

آریاک سفر

موارد کاربرد لیبل پشت چسب دار عمدتا در صنایع خودرو، لوازم بیمارستانی، آزمایشگاهی، رستوران، قطعه سازی، مواد غذایی و به طور کلی هر کالایی نیاز به ایران کد دارد و باید این رقم در آن نمایش داده شود.

جنبه مهم استفاده از لیبل چسبی چیست؟

چسباندن لیبل روی کالاهای مختلف و داشتن ظاهر مناسب و همچنین ارائه اطلاعات درست سهم عمده‌ای در بازاریابی و فروش محصول دارد. مشتری تنها در چند دقیقه با رویت لیبل محصول، متوجه برخی از ویژگی‌های آن خواهد شد و اقدام به خرید یا عدم خرید محصول خواهد کرد. در واقع در چند دقیقه، لیبل برای بازاریابی کالا اقدام موثری است.

چاپ و طرح لیبل پشت چسب دار باید مناسب باشد و اگر به آن توجه نشود، به درستی منظور را به مشتری منتقل نخواهد و بر تجاری‌سازی برند و روند فروش آن کالا ضربه خواهد زد. بعضی لیبل های پشت چسبدار با قرار گرفتن در محیط مرطوب یا خشک، چسب آن‌ها از بین می‌رود یا نوشته‌هایشان کم کم محو می‌شود.

بعضی از آن‌ها هم به هیچ عنوان فونت مناسبی ندارند یا به دلیل اندازه نامناسب اطلاعات درستی را به مشتری منتقل نمی‌کنند. به همین دلیل قبل از تهیه انواع لیبل پشت چسبدار بهتر است یکبار انواع کاربرد و ویژگی‌های آن شناسایی شود تا بعدا دایره خرید محصولات در مناطق مختلف گسترش پیدا کند. در واقع بهتر است با یک بار پرداخت هزینه درست، بازاریابی باکیفیت و خوبی اتفاق بیفتاد.

انواع لیبل پشت چسب دار و قیمت آن‌ها

لیبل های پشت چسبی به تناسب موارد استفاده، انواع مختلفی دارند و در مدل‌های کاغذی، شفاف و بی‌رنگ، اموال و تگ لیبل، لیبل امنیتی، شیشه‌ای، پی وی سی، متالایز تولید می‌شوند. با توجه به نوع کسب و کار، یکی از انواع مذکور لیبل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت چاپ لیبل پشت برچسب دار با توجه به نوع آن، اندازه لیبل، تک رنگی یا رنگی بودن، تک رو یا دو رو بودن، مدل چاپ، مدت زمان تحویل لیبل، و خدمات روکش متفاوت است. برخی لیبل‌ها مخصوص هستند و به شکل ویژه‌ای طراحی و تهیه می‌شوند که قاعدتا هزینه بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارند. البته تعداد تیراژ لیبل هم در قیمت آن موثر خواهد بود. لازم به ذکر است که مجموعه‌های چاپ معتبر برای تولید و عرضه لیبل هم گارانتی ارائه می‌دهند تا در صورت تغییر رنگ یا مشکلات دیگر پاسخگو مشتریان باشند.

مثلا مشتریان برای خرید 2 هزار لیبل افست دارای یک شیت رنگ تخصصی و دایره قطر 2.5، تقریبا باید به یک میلیون و 100 هزار تومان هزینه کنند. البته این قیمت یک متوسط نرخ با تعداد تیراژ مشخص شده و ویژگی‌های مذکور بود. همانطور که بیان شد اگر خدمات خاص و ویژه‌تری به چاپ لیبل مورد نظر مشتریان اضافه شود، قاعدتا هزینه خریداری آن بالاتر خواهد رفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز