لپ تاپ های 40 تا 60 میلیون تومانی بازار برای چه افرادی مناسبند؟

لپ‌تاپ‌ها به عنوان یکی از ابزارهای ضروری کار و فعالیت در دنیای امروز، در مدل‌ها و قیمت‌های گوناگون و همچنین امکانات متنوعی تولید و عرضه می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید لپ‌تاپ با توجه به گرانی و قیمت‌های بالای برخی از انواع آن، باید با توجه به نیازهای هر فرد و نوع کاربری لپ‌تاپ مورد نظر صورت بگیرد. کاماپرس در ادامه به معرفی لپ‌تاپ‌های 40 تا60 میلیونی بازار و کاربری آن‌ها می‌پردازد.

در این زمینه بخوانید:

برنامه نویسی حرفه‌ای با مک بوک پرو MYD92 2020

قیمت: 40 میلیون و 999 هزار تومان

آریاک سفر

این نسخه از اولترابوک‌های اپل با طراحی زیبا و چشم نواز، در کنار برخورداری از پردازنده گرافیکی هشت هسته و فن تعبیه شده در آن برای انجام فعالیت‌های سنگین و طولانی مدت مانند برنامه نویسی گزینه مناسبی است. این لپ‌تاپ با 512 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم تولید شده و از صفحه نمایش 13.3 اینچی ال سی دی بهره می‌برد.

در بخش باتری، این لپ تاپ به باتری لیتیوم پلیمر 58.2 وات بر ساعتی با طول عمر 17 ساعت وبگردی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به تاچ بار بلوتوث نسخه ۵.۰، دو عدد پورت یو اس بی، دو عدد میکروفن کیبورد با نور پس زمینه و  ۲۲ برنامه‌ی پیش‌فرض شامل iPhoto، iMovie و GarageBand اشاره کرد.

ایسوس مدل ROG Strix G17 برای گیمرها

قیمت: 50 میلیون تومان

این نسخه از لپ‌تاپ‌‌های ایسوس با برخورداری از پردازنده مرکزی پیشرفته AMD Ryzen 5800H  و پردازنده گرافیکی قدرتمند برای اجرای روان بازی‌ها و همچنین صفحه نمایش 17.3 اینچی فول اچ دی، از اساس یک لپ‌تاپ گیمینگ به شمار می‌آید.

ضمن این‌که این لپ‌تاپ از حافظه داخلی 1 ترابایتی، رم 16 گیگابایت و 4 گیگابایت حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی برخوردار بوده و باتری آن از نوع چهارسلولی 56 وات در ساعت با طول عمر حداکثر سه ساعت است.

طراحی گرافیک با اچ پی مدل ENVY X360 -B

قیمت: 55  میلیون و 100 هزار تومان

این لپ تاپ اچ پی با توجه به نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی که به شکل کامل تا شده و به یک قلم نوری مجهز است؛ گزینه بسیار مناسبی برای طراحان و گرافیست‌ها به حساب می‌آید. ضمن این‌که این لپ‌تاپ تنها 1.9 کیلوگرم وزن داشته و از پردازنده قدرتمند Core i7 بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به 1 ترابایت حافظه داخلی اس اس دی و 32 گیگابایت رم اشاره کرد.

مایکروسافت مدل Surface Book 3- B مناسب برای گرافیست‌ها

قیمت: 56  میلیون و 990 هزار تومان

این نسخه مایکروسافت، یکی از گزینه‌های پیش روی گرافیست‌های حرفه‌ای در خرید لپ‌تاپ است که دارای پردازنده قدرتمند Core i7، و 6 گیگابایت حافظه اختصاصی برای پردازنده گرافیکی در کنار 256 گیابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم است.

از دیگر قابلیت‌های این لپ‌تاپ می‌توان به طول عمر باتری تا حداکثر 17 ساعت، قابلیت جدا شدن صفحه نمایش، وزن سبک 1.6 کیلوگرمی و کیبورد با نور پس زمینه اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز