لوستر سقفی چیست؟ + قیمت روز لوستر

لست سکند

لوستر منبع روشنایی و تکمیل کننده دکوراسیون داخلی است، لوستر سقفی یکی از پرکاربردترین و رایج‌ترین نوع لوستر است، تنوع لوسترهای سقفی بسیار زیاد بوده و می‌توان برای هر قسمت از ساختمان یکی از نمونه های آن را استفاده کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

لوستر منبع روشنایی و تکمیل کننده دکوراسیون داخلی است، لوستر سقفی یکی از پرکاربردترین و رایج‌ترین نوع لوستر است، تنوع لوسترهای سقفی بسیار زیاد بوده و می‌توان برای هر قسمت از ساختمان یکی از نمونه های آن را استفاده کرد.

کاماپرس در ادامه به بررسی و معرفی انواع لوستر سقفی در کنار قیمت روز لوستر می‌پردازد؛

انواع لوستر سقفی

تفاوت لوسترهای سقفی غالبا در ارتفاع آنها است:

راز آسمان پایتخت

لوستر سقفی با ارتفاع کم

همانطور که از اسم این مدل  پیدا است لوستر سقفی  کم ارتفاع با فاصله کمی یا چسبیده به سقف نصب میشود، لوسترهای کم ارتفاع برای نورپردازی اتاق های کم ارتفاع استفاده می شوند، این مدل لوستر انواع متفاوتی مانند آویزی، وارونه، شاخه ای، ریلی و جزیره ای و…… دارد.

 لوستر سقفی کم ارتفاع وارونه

برای توضیح ساده این مدل می توان یک ظرف وارونه را تصور کرد که لامپ ها درون این ظرف قرار گرفته و رو به سقف می‌تابند،  به دلیل ارتفاع کم و تلالو نور داخل کریستال های لوستر از این مدل  در فضای با مساحت کم استفاده می‌شود.

لوستر لاینر و جزیره‌ای

در مدل لاینر لامپ ها بر روی یک ریل فلزی پشت سر هم قرار می گیرند این مدل هم به صورت آویزان هم به صورت مستقیم با ارتفاع کوتاه از سقف نصب می‌شود، در لوستر جزیره نیز همین سیستم به کار رفته ولی از لامپ های بزرگتر استفاده شده است، از دو مدل لاینر و جزیره ای  در بالای میز کار، جزیره آشپزخانه، راهرو و میز ناهارخوری استفاده می‌شود.

خرید لوستر سقفی بدون سردرگمی

امروزه می‌توان در حالی که منزل هستید، به فروشگاه‌ها هم سر بزنید و مدل‌ها و قیمت‌ها را مقایسه کنید؛ این امر از طریق مجموعه‌های آنلاین برای همه فراهم شده است.

ایران لوستر یک فروشگاه لوستر و تجهیزات برقی با بیش از 4 هزار مدل انواع مختلف لوستر و آباژور در نمایشگاه آنلاین ایران لوستر حضور دارد.

قیمت مناسب، کیفیت بالا، ضمانت اصالت و گارانتی لوستر چهار اصل مهم در ایران لوستر است. در این مجموعه انواع لوستر سقفی و دیواری موجود بوده و حتی خریدار می تواند بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون فضای خود یک لوستر طراحی و سفارش ساخت آن را بدهد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، سفارش لوستر اختصاصی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی ایران لوستر  مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز