لوازم خانگی پلی استیل را بیشتر بشناسید

لست سکند

لوازم خانگی «پلی‌استیل» یکی از برندهایی است که محصولاتش را در جهت تجربه هرچه بهتر لذت آشپزی تولید می‌کند. مشتریان این مجموعه معتقدند قیمت در کنار کیفیت مشخصه‌های بسیار مهمی هستند که پلی استیل این دو مهم را در کنار هم ارائه می‌دهد.

کاماپرس در ادامه به نکته درباره پلی‌استیل می‌پردازد که دانستن آنها برای مشتریان خالی از لطف نیست؛

۱. از زمان تاسیس شرکت پلی‌استیل در شهر تبریز ۵۰ سال می‌گذرد. عمده فعالیت‌های شرکت در تولید انواع ظروف و سینک‌های ظرفشویی، فر، هود، اجاق‌گاز است.

۲. سهام این شرکت در سال ۱۳۷۲ توسط سیدمحمدرضا سیدصالحی زاده خریداری شده و ۱۰۰درصد سهام به سهامداران جدید منتقل شد.

۳. محمدرضا سیدصالحی زاده به عنوان مدیرعامل، به همراه فاطمه نجاری رهقی، نیما و هدیه سیدصالحی زاده اعضای هیئت مدیره پلی‌استیل را تشکیل می‌دهند. مجید زمانی فرد، حسنعلی جوزی نجف آبادی به عنوان بازرسین شرکت فعالیت می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

۴. مجموع ارز دریافتی شرکت پلی‌استیل عدد ۳۳،۷۳۸،۰۲۹،۳۳۵ ریال است.

۵. شرکت پلی‌استیل در سال ۱۳۷۴، دفتر بازگانی خود را در تهران تاسیس کرد. تا با ایجاد انبارفروش، در جهت توسعه بازارهای تجاری خود قدم بردارد. در همین سال پروانه بهره‌برداری ۳۶۰ هزار عدد سینک را نیز گرفت.

۶. محصولات شرکت پلی استیل، از بهترین مواد خام اولیه و پیشرفته‌ترین تجهیزات تولیدی کشورهای اروپایی و شرق آسیا ساخته می‌شود. محصولات پلی‌استیل، به ۳۳ کشور دنیا صادر می‌شود.

۷. از افتخارات گروه پلی‌استیل، تولید سینک سه لگنه برای اولین بار در خاورمیانه است.

۸. گروه پلی استیل با استفاده از تکنولوژی مدرن آب‌بندی، اولین شرکت تولیدکننده سینک ظرفشویی با نوار آب‌بندی پی‌یو است.

۹. شرکت پلی‌استیل، با توسعه بخش ماشین‌کاری و خرید و راه‌اندازی ماشین‌آلات سی‌ان‌سی در کنار واحد طراحی و مهندسی، به ساخت قالب‌های موردنیاز خود اقدام کرد.

۱۰. در سال ۱۳۸۴ در منطقه صنعتی خرمدشت در ۲۵ کیلومتری شرق تهران، برای تولید انواع سینک و اجاق گاز واحد تولیدی افتتاح شد و ساخت اجاق گازهای توکار و فردار با استفاده از تامین‌کنندگان معتبرجهانی نظیر ساباف و شات شروع شد.

۱۱. از دیگر تولیدات مجموعه پلی‌استیل، می‌توان به ساخت قالب‌های پلاستیک قطعات سیفون و لوازم جانبی سینک اشاره کرد.

۱۲. گروه پلی‌استیل در مجموع دارای ۱۵۰ نفرپرسنل و ۳ کارخانه در شهرهای تبریز، منطقه صنعتی خرمدشت پردیس و تهران است.

۱۳. در مجموعه پلی‌استیل تمام قطعات مورد استفاده در ساخت محصول، به جز استیل، ایرانی است و تمام صفر تا صد ساخت یک کالا در خود شرکت انجام می‌شود.

۱۴. پرفروش‌ترین و پربازدیدترین محصول پلی‌استیل در دیجی کالا، سینک ظرفشویی کد ۱۴۳ روکار و سینک ۸۶ توکار است.

۱۵. افتتاح آزمایشگاه همکار استاندارد سینک‌های ظرفشویی برای اولین بار در ایران و دریافت گواهینامه فعالیت از طرف سازمان استاندارد ایران، مشارکت در تدوین استاندارد ملی برای سینک‌های ظرفشویی، انتخاب به عنوان واحد نمونه کیفی در سال ۱۳۹۰ از طرف اداره کل استاندارد تهران از جمله افتخارات شرکت پلی‌استیل به شمار می‌رود.

۱۶. مجموعه پلی‌استیل در نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در سال ۱۳۹۸ حضور داشته است.

مرتبط با : پلی استیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “لوازم خانگی پلی استیل را بیشتر بشناسید

  1. حسین اسدی گفته:

    سلام بر شما. درود خدا بر سید محمدرضا سید صالحی زاده مدیر عامل شرکت پلی استیل آرزوی من کار کردن در کارخانه پلی استیل است واقعا واقعا کارخانه پلی استیل در ایران بی‌نظیره درود بر مدیرعامل وهمه دست اندر کاران محصولات بسیار با کیفیت وجالب. ا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز