با محصولات دلبان و ترنجان آشنا هستید؟  

لست سکند

تعداد زیادی از شرکت‌هایی که در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند، به استفاده از گیاهان در تولید محصولات خود روی آورده‌اند و به این ترتیب بازار خوبی برای تولیداتشان فراهم کرده‌اند. شرکت «دلبان» با شعارِ «همراه با طبیعت، همگام با صنعت» تلاش کرده است که در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با تمرکز بر بهره‌گیری از طبیعت، رضایت مشتریان خود را جلب کند و در این راه، غیر از محصولات دلبان، برند موفق «ترنجان» را نیز راه‌اندازی کرده است.

کاماپرس در ادامه به ۱۴ نکته خواندنی درباره لوازم آرایشی دلبان و ترنجان می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان و مصرف‌کنندگان، خالی از لطف نیست؛

۱. شرکت دلبان در سال ۱۳۵۸ با تلاش جمعی از متخصصین راه‌اندازی شد؛ از همان ابتدا تاکید شرکت بر استفاده از طبیعت و گیاهان بود.

۲. محصولات این شرکت در گروه کرم‌های مرطوب‌کننده، ضد لک، ضد چروک، روشن‌کننده، ضد ترک، رژ لب جامد، ژل دست و ژل مو دسته‌بندی شده است. کرم نرم‌کننده دلبان کد «۰۹۲»، محصول جدید و یکی از پرفروش‌ترین‌های این مجموعه است. از دیگر محصولات پرفروش این شرکت، کرم ضد درد «رزماری» و رژلب جامد شماره ۲۶ را می‌توان نام برد.

۳. عباسعلی پورمحمدی به عنوان مدیرعامل، به همراه عفت موسوی، پژمان و پدرام پورمحمدی اعضای هیئت مدیره شرکت دلبان را تشکیل می‌دهند. مهدی موسوی نیز به عنوان بازرس اصلی این شرکت معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

۴. در سال ۱۳۸۹ برند «ترنجان»، به عنوان زیرمجموعه لابراتوار آرایشی و بهداشتی دلبان به مدیریت پژمان پورمحمدی، دانش‌آموخته رشته گیاهان دارویی از انگلستان، تاسیس شد.

۵. با توجه به سابقه شرکت دلبان به عنوان اولین تولیدکننده کرم‌های گیاهی و دیدگاه مجموعه ترنجان مبنی بر ورود به بازار محصولات تخصصی گیاهی، با تمرکز بر گیاهان موجود در اقلیم ایران، اولین محصول این شرکت با عنوان «کرم ضدلک و روشن‌کننده شیرین‌بیان» وارد بازار شد.

۶. محصولات ترنجان در فروشگاه های هایپرمی نیکامال کرج، شهروند بیهقی، شهروند المپیک، شهروند صادقیه و فروشگاه‌های رفاه … وجود دارد.

۷. با گذشت زمان و اثر تخصصی کرم ضدلک بر تجمع رنگدانه‌ها، استقبال مشتریان، دو محصول ضدآفتاب شیرین‌بیان و کرم دور چشم گشنیز، روانه بازار شد. این شرکت تصمیم دارد، کرم دورچشم شبانه با تمرکز بر اثر عصاره گشنیز را به زودی تولید کند.

۸. سیاست کلی شرکت ترنجان، حذف مواد مضر در محصولات که باعث ایجاد عوارض درازمدت و غیرقابل برگشت می‌شود و جایگزینی آن‌ها با مواد ایمن گیاهی، چنانچه در تولیدات این شرکت دقت شود این محصولات با مواد موثر صددرصد گیاهی هستند و موادی مثل کورتون‌ها و هیدروکینون حذف شده است و حتی در دوران بارداری در طول روز قابل استفاده است.

۹. شرکت ترنجان دلیل خود برای ورود به بازار محصولات گیاهی را در وارد شدن محصولات قاچاق و تقلبی به بازار و استفاده زیاد از لوازم آرایشی می‌داند، ایران رتبه دوم در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی، دومین کشور مصرف‌کننده محصولات آرایشی در خاورمیانه و هفتمین در جهان است، سن مصرف لوازم آرایشی در کشور به ۱۳ تا ۱۵ سال رسیده است.

۱۰. کرم ضدآفتاب گیاهی ترنجان، کرم ضدلک و روشن‌کننده، کرم ضدچروک دور چشم و … از کرم‌های محبوب در بین مصرف‌کنندگان هستند. خصوصیات اصلی کرم ضدآفتاب، غنی شدن با عصاره شرین بیان، ضد آفتاب فیزیکی ـ شیمیایی، اس‌پی‌اف ۳۰ با پوشانندگی ۹۶درصد و دارای اثر روشن کنندگی ملایم است.

۱۱. در سال ۱۳۹۹، مدیرعامل برند ترنجان برای صادرات محصولات این شرکت به کشور کره، نشستی با نماینده اعزامی کره برگزار کرد.

۱۲. محصولات ترنجان در عطاری‌های سراسر کشور یافت می‌شود.

۱۳. لوازم آرایشی ترنجان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ۵۷ هزار نفر دنبال کننده دارد.

۱۴. برند ترنجان در سال ۱۳۹۷ در چهارمین نمایشگاه ایران فارما، دارو و صنایع وابسته حضور داشت. همچنین این شرکت در سال ۱۳۹۸ در دومین نمایشگاه ایران بیوکل در برج میلاد، نمایشگاه تخصصی ـ گیاهی در هتل المپیک و نمایشگاه ایران بیوتی شرکت کرد.

مرتبط با : ترنجانلابراتوار آرایشی و بهداشتی دلبان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز