لنس گان چیست و چه تفاوتی با تورنادوگان دارد؟

لنس گان یا تفنگی کارواش یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات کارواش محسوب می‌شود. از گان‌ها برای ایجاد یک لایه ضخیم فوی یا کنترل پاشش آب فشار قوی استفاده می‌شود. متاسفانه بسیاری از کارواش‌های سنتی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از خرید این نوع تجهیزات چشم‌پوشی می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات دیتیلینگ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لنس گان یکی از انواع تفنگی کارواش است که برای تمیزکاری تمام سطوح خودرو کاربرد دارد. به طور کلی، گان‌ها قابلیت اتصال به کارواش‌های خانگی را هم دارند؛ اما در کارواش‌های پیشرفته و مدرن کاربرد بیشتری دارند. در ادامه، به معرفی بیشتر این وسیله پرداخته می‌شود.

لنس گان چیست؟

این نوع گان با فشار آب قوی کار می‌کند و تمامی آلودگی‌های سطوح مختلف خودرو را تمیز می‌کند. بدنه این محصول بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. لنس گان‌ها مخزنی دارند که در درون آن، مواد شوینده و آب با یکدیگر ترکیب می‌شود. افزایش سرعت عمل در صفرشویی یا شست و شوی خودرو و عدم آسیب به قسمت‌های حساس خودرو از جمله مزایای استفاده از لنس گان به شمار می‌رود. لنس گان‌ها امکان اتصال به شلنگ آب شهری یا واترجت را نیز دارند.

تفاوت لنس گان و تورنادوگان

لنس گان و تورنادوگان از جمله تجهیزات پیشرفته دیتیلینگ خودرو هستند که برای شست و شوی سریع قسمت‌های مختلف خودرو کاربرد زیادی دارند. همانطور که اشاره شود، لنس گان یا گان کف پاش، مواد را با کمک فشار آب قوی یا واترجت بر روی سطح پخش می‌کند. از این وسیله معمولاً برای تمیزکاری بدنه خودرو استفاده می‌شود.

آریاک سفر

اما تورنادوگان‌ها مواد را به صورت پودری و به کمک باد دمنده بر روی سطح مورد نظر پخش می‌کنند. استفاده از تورنادوگان برای تمیزکاری سطوح داخلی خودرو بیشتر رایج است.

خرید لنس گان و تجهیزات دیتیلینگ خودرو

به طور حتم، خرید تجهیزات دیتیلینگ خودرو کمی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. اگر این تجهیزات کیفیت لازم را نداشته باشند و یا به صورت نادرست از آنها استفاده شود، صدمات جبران‌ناپذیری به خودرو وارد می‌کند.

فروشگاه گنجی پخش تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند و علاقمندان به خرید لوازم نگهداری و مراقبت از خودرو می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از این فروشگاه خرید نمایند. ارسال سریع و ارائه مشاوره‌های تخصصی و رایگان از جمله مزایای خرید از این مجموعه است.

در ادامه، چند مدل لنس گان معرفی شده و قیمت برخی از تجهیزات دیتیلینگ خودرو از فروشگاه گنجی پخش ارائه می‌شود؛

لنس گان کف پاش و پاشش مایعات حرفه‌ای مدل Snow Foam Lance

این لنس گان چینی با آب فشار قوی کار می‌کند و برای شست و شوی تمامی منافذ خودرو، ریل‌های صندلی، پنل‌های درب خودرو و کمربند مناسب است. بدنه این محصول ضدزنگ بوده و بسیار با دوام است. همچنین، استفاده آسان و راحت از دیگر ویژگی‌های مهم لنس گان Snow Foam Lance است.

در هنگام استفاده از این لنس گان توصیه می‌شود از موادی که دارای پایه اسیدی هستند استفاده نشود.

لنس گان پاشش مایعات حرفه‌ای مدل SPTA High Pressure Lance Gun

این محصول قابلیت اتصال به شلنگ آب شهری را داشته و بنابراین برای مصارف خانگی نیز مناسب است. حجم این لنس گان 900 میلی‌لیتر بوده و فشار خروجی آن 2.5 تا 4 بار است. همچنین، شست و شوی تمامی قسمت‌های خودرو با این وسیله امکان‌پذیر است. بدنه لنس گان SPTA بسیار مقاوم بوده و استفاده راحتی دارد. در بسته‌بندی این محصول یک عدد سری پاشش، چهار عدد کانکتور، یک عدد دسته و راهنمای استفاده نیز وجود دارد.

لنس گان پاشش مایعات حرفه‌ای مدل SPTA Foam Washing Spray Gun

وزن این وسیله حدود 620 گرم بوده و یک لیتر حجم دارد. کاربرد این دستگاه برای شست و شوی قسمت‌های خارجی و بدنه خودرو است. وجود مخزن و یک نازل مخصوص در این دستگاه باعث می‌شود تا به راحتی به واترجت متصل شود. سرعت و نحوه پاشش مواد در لنس گان SPTA قابل کنترل و تنظیم بوده و آلودگی‌ها را به راحتی پاک می‌کند.

در جدول زیر، قیمت برخی از تجهیزات دیتیلینگ خودرو قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز