لغو رسمی دورکاری های کارکنان

سازمان اداری و استخدامی طی بخشنامه‌ای از لغو تمامی دورکاری ها اطلاع داد و گفت تمامی کارکنان باید از اول آبان در محل کار خود حضور داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایسنا، با شیوع ویروس کرونا حضور کارکنان با توجه به رنگبندی شهرها به صورت دورکاری ادامه پیدا می‌کرد اما با تصمیم جدید سازمان اداری و استخدامی و واکسیناسیون حداکثری کارکنان از 27 مهر تمامی دورکاری‌ها لغو و تمامی کارکنان باید از ساعت 7:30 تا 14:30 در محل کار خود به صورت منظم حضور یابند. در صورتی که قبل از این مابین این ساعت‌ها حضور کارکنان تعیین می‌شد.

تمامی کارکنان ملزم به دریافت دو دوز واکسن هستند و طبق بند سوم بخشنامه دستگاه‌های اجرایی و اداره‌ها باید پیگری جدی در این راستا انجام دهند.

شرایط لغو دورکاری

از شنبه اول آبان تمامی دستگاه‌ها باید از حضور افرادی که حداقل یک دوز هم دریافت نکرده‌اند، جلوگیری کنند و با افراد واکسینه نشده، طبق جزء الف بند 1 مصوبه‌های سی‌وسومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ 25 مرداد 99 و بخشنامه شماره 290823 مورخ 5 شهریور 99 برخورد شود.

آریاک سفر

با توجه به سویه‌های مختلف این ویروس تمامی کارمندان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و در محیط کار عادی‌انگاری صورت نگیرد.

آبان سال پیش دورکاری افراد با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شد. همچنین در مصوبه سال 1389 دستگاه‌هایی که امکان و زیرساخت دورکاری را دارند، می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

سال گذشته در آبان ماه بخشنامه به این صورت تنظیم شده بود که: در مناطق قرمز و دستگاه‌های ضروری کاهش 50 درصدی نیروها به طوری که خللی در انجام خدمات صورت نگیرد و دورکاری به صورت دوسوم بود. در مناطق نارنجی خدمات ضروری به صورت دوسوم و یک سوم بودند و در دستگاه‌های دیگر 50 درصد امکان دورکاری داشتند. در منطق زرد هم کارکنان دستگاه‌های ضروری به طور 100 درصد اما مابقی دستگاه‌ها یک سوم دورکار و دو سوم در محل کار حاضر می‌شدند.

 

اخبار مرتبط را در همین زمینه بخوانید:

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز