لزوم استفاده از پتینه و ورق طلا برای دکوراسیون

پتینه ورق طلا
لست سکند

اگر یک استاد نقاش و یا طراح داخلی ساختمان و دکوراسیون هستید و یا یک فرد عادی که میخواهد به فضای داخلی ساختمان خود یک حال و هوای مدرن و زیبا با رنگ طلایی بدهد و در سلیقه شخصیتان تمایل به استفاده از رنگ های طلایی، نقره ای و مسی دارید ولی نحوه کار با ورق طلا را نمیدانید پیشنهاد میدهم این مطلب را تا آخر بخوانید تا سوال های ذهنتان پاسخ داده شوند.

به گزارش کاماپرس، شاید در اینترنت به دنبال جواب این سوال هستید، ورق طلا را چگونه کار کنیم و یا این که با تحقیق در مورد آموزش اجرای ورق طلا به این مطلب رسیده اید فرقی نمیکند چون قطعا ما به شما کمک می کنیم تا همه این موضوعات را به سادگی و کاملا عملی بیاموزید

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین افتخار دارد با بیست سال سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.
مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده است: طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و ….
اگر از یک طراح دکوراسیون داخلی بپرسید پتینه کاری چیست. نخستین چیزی که به شما خواهد گفت این است که «پتینه یعنی هنر کهنه کردن فضای یک خانه» اما واقعیت امر این است که پتینه منحصر و محدود به این جمله نیست و ابعاد گسترده تری دارد که در در ادامه به آن خواهیم پرداخت. حتما در برخی عمارت ها و خانه های به جا مانده از گذشته مشاهده کرده اید که استادکاران و هنرمندان قدیمی برای تزئین خانه از گچ بری استفاده می کرده اند. در واقع پتینه کاری نوعی از همان هنر است که به شکل مدرن تری دوباره پس از سال‌ها در زمینه دکوراسیون داخلی در حال مد شدن است. پتینه پوششی هنرمندانه برای سطوح است و در انواع و اشکال مختلفی بنا به سلیقه مشتری طراحی و اجرا می شود. پتینه ها به طور کلی روی یک رنگ روغنی، پلاستیک یا اکریلیک در سبک های کلاسیک و مدرن اجرا می‌شوند. این طرح‌ها می‌توانند فلت یا برجسته باشند که بسته به دکوراسیون داخلی مدنظرتان باید نوع آن را انتخاب کنید.
ایسنا در گزارشی اظهار داشت: نوع کلاسیک پتینه جلوه‌ای قدیمی به خانه می بخشد. پتینه کاری برجسته که در قدیم بسیار کاربرد داشته را می توان یکی از انواع کلاسیک دانست. در نوع کلاسیک که به پتینه‌ ورق طلا معروف است، از خمیر مخصوص پتینه کاری استفاده می ‌شود و عموما از رنگ‌های طلایی برای تزئین آن استفاده می‌ کنند. در نوعی دیگر از پتینه کلاسیک می ‌توان نقش سنگ، آجر یا ترک را روی سطح مورد نظر طراحی و اجرا کرد.

پتینه کاری تنوع نامحدود دارد

نخست اینکه پتینه کاری با تنوع نامحدودی که دارد، شما را از دست رنگ‌های ساده، بی‌روح و تکراری سفید و کرم و استخوانی رها می ‌کند. از طرفی با استفاده از پتینه کاری می‌ توان به راحتی ترک‌ها و موج‌ های ایجاد شده روی دیوارهای گچی را پوشاند. سومین مزیت پتینه کاری این است که عمر بالایی دارد و ضد آب است؛ یعنی می ‌توانید پتینه را روی دیوار یا روی سقف اجرا کنید و تمیزکاری آن نیز بسیار آسان است. اگر هم زمانی قسمتی از دیوار یا نقش روی دیوار آسیب دید، می ‌توانید به راحتی آن قسمت را ترمیم کنید. سرعت اجرای بالا و نداشتن بوی نامطبوع هنگام پیاده ‌سازی، جزو مواردی هستند که پتینه کاری را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است. استفاده از پتینه کاری در قسمت‌های خاصی از دیوار می‌ تواند نمای خانه را دگرگون کند. اما شاید مهم‌ ترین مزیتی که می‌توان برای پتینه به حساب آورد، قیمت مناسب و صرفه‌ اقتصادی این پوشش است. با استفاده از تکنیک پتینه می‌توان بسیاری از طرح‌های پرطرفدار که به وسیله کاغذ دیواری اجرا می‌شوند را با هزینه‌ای بسیار کمتر و با همان کیفیت اجرا کرد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : دکوراسیون داخلی رامسین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز