لذت دوچرخه سواری با «کراس اسپرت»

لست سکند

دوچرخه یکی از کلاسیک ترین و قدیمی ترین وسیله های نقلیه است. این وسیله نقلیه دوستدار محیط زیست در عین حالی که موجب تقویت عضلات شما خواهد شد و سلامت شما را تضمین می‌کند وسیله ای مناسب برای مسیر های کوتاه بین شهری است. هرچند که این روزها به عنوان وسیله نقلیه برای سفر به دور دنیا نیز استفاده می‌‌شود. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

به گزارش کاماپرس، برای اکثر ما در دوران کودکی دوچرخه یکی از بهترین و جذاب ترین سرگرمی های موجود بوده است. این وسیله نقلیه کلاسیک در همه سنین مختلف بنا به دلایل متفاوت مورد استفاده قرار میگیرد. از ذوق استفاده از دوچرخه در ظهرهای گرم تابستان در کنار دوستانمان و بازیگوشی کردن در دوران کودکی تا سفر کردن با دوچرخه به اقسا نقاط جهان هر روز دریچه های جدیدی از این وسیله شگفت انگیز و دوست دار محیط زیست به روی ما باز میکند.
میزان استفاده از دوچرخه در جوامع مختلف رابطه مستقیمی با فرهنگ و دانش آن جامعه دارد. در کشور های پیشرفته که احترام به محیط زیست و استفاده از وسایل نقلیه غیر موتوری برای کم کردن آلودگی هوا و ترافیک به یک فرهنگ تبدیل شده است شاهد استفاده بیشتر از دوچرخه در تمامی سنین هستیم

تعدادی از برند های تولید کننده دوچرخه در ایران و جهان

اولین برندی که میخوایم به معرفی آن بپردازیم برند خوش آوازه و قدیمی و ایرانی کراس است. این برند تولید انواع دوچرخه کراس و تجهیزات دوچرخه سواری را در سال ۱۳۲۸ در مشهد شروع کرده است. این شرکت با ارائه سطح کیفیت قابل رقابت در بازار های جهانی یکی از محبوب ترین برند های تولید دوچرخه در ایران و حتی دنیا به شمار می آید. شرکت کراس اقدام به تولید دوچرخه کودکان کراس کرده است و با راه اندازی کمپین کراس اولی ها امکان خرید یک دوچرخه کودک از بهترین برند دوچرخه بچه گانه را فراهم کرده است. در این کمپین اگر شما در بازه ده روزه از تولد کودک خود با ارائه مدارک لازم میتوانید ۲۵ درصد تخفیف برای خرید دوچرخه کودکانه و دوچرخه نوجوان داشته باشید با خرید یک دوچرخه بچه گانه ارزان شادی را برای فرزندان خود به ارمغان بیاورید. توجه کنید که برای استفاده شرکت در کمپین کراس اولی ها میتوانید به سایت این شرکت و یا به مرکز فروش دوچرخه بچه گانه در تهران یا سایر نقاط کشور که نماینده مجاز این شرکت باشند مراجعه کنید.
یکی دیگر از برند های محبوب در بازار ایران میتوان به برند رامبو اشاره کرد. یکی از جذاب ترین مدل های دوچرخه بچه گانه، دوچرخه کودک رامبو سایز ۱۶ است که برای سن ۳ تا ۵ سال بسیار مناسب است. دوچرخه رامبو که هم نوع دوچرخه دخترانه و هم دوچرخه پسرانه آن موجود است با داشتن چرخ های کمکی و رنگ های زیبا و استیکر های مناسب سن کودک هدیه ای بسیار مناسب برای کودک دلبند شما خواهد بود که مطمئن باشید در اولین نگاه عاشق هدیه شما خواهد شد.
برند بعدی که درباره آن صحبت می‌کنیم برند معروف و تایوانی جاینت است. این شرکت در نخستین سال های فعالیت خود کار برون سپاری شرکت های آمریکایی را انجام میداد با گسترش تیم طراحی و توسعه خود و شناخت نیاز های اصلی و علاقمندی های دوستداران دوچرخه سواری چه در سطح حرفه ای و چه در سطح غیر حرفه ای موفق شد تا پس از سال ها تلاش در زیر سایه سایر شرکت ها دوچرخه با کیفیت برند جاینت را تولید و روانه بازار کند و به رقیبی بزرگ برای سایر شرکت های دوچرخه سازی جهان شود تا جایی که در حال حاضر این شرکت بزرگترین شرکت تولیدکننده دوچرخه در جهان است.

تاثیر دوچرخه سواری برای کودکان امروز

راز آسمان پایتخت

به گزارش سایت کراس اسپرت ، امروزه همه ما از مزایای تحرک لازم آگاهی داریم و مطلعیم که عدم تحرک ممکن است چه مشکلات روحی و جسمی را با خود به همراه میاورد. این عدم تحرک در کودکان از اهمیت ویژه تری برخوردار است. با توجه به پیشرفت وسایل بازی مختلف که توانایی آن را دارند تا کودک در حال رشد شما را ساعت‌ها در یک نقطه ثابت بنشانند خطرات عدم تحرک باید جدی گرفته شود. اما چطور میتوان کودکان امروزی را که جذابیت های تلویزیون و وسایل بازی برای آنها پایان ناپذیر است را وادار به تحرک کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید خیلی راحت با خرید وسیله بازی ای به اسم دوچرخه کودک می توانید او را وادار به یک تحرک هیجان انگیز بی دردسر و حتی ارزان کنید. همچنین خرید اسباب بازی کودکانه را در سایت کراس اسپرت آنلاین انجام دهید.

تاثیر خرید دوچرخه در سلامت روحیه کودکان

دنیای اطراف ما برای کودکانمان بزرگتر از اندازه واقعی آن بنظر میرسد و آنها تا سنی نوجوانی به دنبال کصف و یادگیری در اطراف خود هستند. بهترین راه یاد دادن مفاهیم مختلف به کودک از طریق بازی های مورد علاقه او است. تصور کنید شما مدت یک ساعت را با کودک خود می‌گذرانید و در حین بازی با او و صرف وقت مفید در کنار او اقدادم به یاد دادن مفاهیم لازم و ضروری از برای زندگی به او هستید. یکی از بهترین بازی های پیشنهاد شده توسط روانشناسان دوچرخه سواری کودک با دوچرخه بچه گانه است.

خطرات استفاده از دوچرخه دست دوم برای بچه‌ها

با توجه به سن کم کودک اگر یکی از قطعات دوچرخه دسته دوم خریداری شده نقص فنی داشته باشد و یا به علت پوسیدگی و کهنگی دچار خرابی شود، کودک قادر به کنترل آن نخواهد بود و ممکن است صدمات جسمی جبران ناپذیری به کودک وارد شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز