لذت خرید از سراسر جهان در ایران با ایگرد

دغدغه افراد علاقمند به خرید از سایت‌های خارجی همواره این بوده که بتوانند کالایی بااصالت و اورجینال تهیه کنند که در این مواقع فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی کمک‌کننده خواهند بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید مستقیم از اکثر سایت‌های خارجی کاری بسیار مشکل است که فروشگاه‌های بین‌المللی همچون ایگرد این شرایط را برای ایرانی‌ها فراهم کرده تا محصولات خود را از سایت‌های آمازون، ایبی، علی‌اکسپرس و… خریداری کنند و در ایران تحویل بگیرند.

پیش از این ایگرد شرایطی ایجاد کرده بود تا مخاطبان بتوانند سفارشات خود را از سایت‌ ایبی و سایت‌های آمازون سایر کشورها همچون آلمان، امارات و انگلستان ثبت کنند که به گفته ایگرد با استقبال گسترده کاربران، این فروشگاه آنلاین امکان خرید از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها همچون ترکیه و چین را نیز فراهم کرده تا با تنوع ایجادشده مخاطبان را به اهداف خود برساند.

چگونگی خرید محصول از ایگرد

کاربران برای خرید ابتدا باید درخواست خود را به صورت نام محصول، تعداد، توضیحات و لینک کالای موردنظر برای ایگرد ارسال کنند که پس از ارسال و در صورت امکان خرید کالا، قیمت به مخاطب اعلام خواهد شد و در صورت تایید قیمت، کالا خریداری می‌شود.

آریاک سفر

از برخی سایت‌های تایید شده توسط ایگرد می‌توان به سفورا، علی‌اکسپرس، لگو، نیواگ، نون، زاپوس، جوماشاپ، ردینگ مدیکال، اتسی، تامن، آی فیکس، شرف دیجیتال، اسوس، مایکروسافت و… اشاره کرد.

البته گفتنی است که ایگرد در راستای مشکلات ساختارهای تجاری و تامین کالا نیز قدم برداشته و خدمات تجاری را برای رفع مسائل تحریم  و موانع توسعه‌ی صادرات ارائه می‌دهد که از این نوع خدمات می‌توان برون‌سپاری صادراتی برای تولیدکننده‌ها و تاجران، کسب درآمد دلاری برای اشخاص یا سرمایه‌گذاران همچنین واردات کالا به صورت عمده را نام برد.

به گفته ایگرد این فروشگاه آنلاین بین‌المللی، کالای متقاضیان را از معتبرترین سایت‌های جهان خریداری می‌کند و محصولات خریداری شده را در هر نقطه‌ای از ایران تحویل می‌دهد. ایگرد مهم‌ترین مزیت خود را سهولت در ثبت سفارش، ضمانت اصالت و سلامت کالا، امکان خرید از سایت‌های متنوع، تحویل اکسپرس و اعلام قیمت قطعی هنگام خرید، اعلام کرده است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این فروشگاه بین‌المللی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایگرد
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز