لامبورگینی به برند خود چوب حراج زد!

فولکس واگن برای کاهش هزینه های مالی برند لامبورگینی را می فروشد.

به گزارش کاماپرس، گویا شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان تصمیم گرفته برای کاهش هزینه های مالی که به دلیل پاندمی کرونا به این کمپانی وارد شده، برند محبوبش را به حراج بگذارد. گفته می شود استراتژی کوتاه مدت کادر مدیریتی جدید این شرکت خودروسازی به حداکثر رساندن سود مالی و عملیاتی است.

یعنی آنها کم کم تولید محصولات متفرقه را متوقف می کنند و همه تمرکز خود را روی تولید و توسعه خطوط تولید خودروهای الکتریکی می گذارند. این روزها خودروهای الکتریکی طرفداران زیادی دارد و آنها می توانند این خودروها را به کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی صادر کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

به گفته هربرت دیز مدیرعامل فولکس واگن، سرمایه گذاری این شرکت خودروسازی روی تکنولوژی های مربوط به تجهیزات دیجیتالی و خودروهای الکتریکی خیلی بیشتر از قبل می شود. قرار است این میزان تا پنج سال آینده به ۸۶ میلیارد دلار برسد.

آریاک سفر

شیوع ویروس کرونا نگذاشته این شرکت خودروسازی مثل بیشتر کمپانی های بزرگ به تعهداتش درباره کاهش تولیدات کربن دی اکسید عمل کند. مدیرعامل فولکس واگن با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت:« شرایط پیش آمده باعث شد تا امسال نتوانیم به تعهدات خود در خصوص کاهش تولیدات کربن دی اکسید جامه عمل کنیم. اما تایکی دو سال دیگر وضعیت تغییر می کندو بازار دوباره احیا می شود. پیش بینی می کنیم تا سال ۲۰۲۲ دوباره به شرایط قبل از کرونا بر می گردیم. »

بعد از شیوع کرونا خیلی از خودروسازهای بزگر دنیا ضرر کردند. پیش از این، خودروسازی فولکس واگن آلمان از زیان ۸۰۰ میلیون یورویی خود در نیمه اول امسال خبر داده بود. در این مدت میزان خودروهای تحویلی این خودروساز با ۲۷ درصد کاهش به ۳.۹ میلیون دستگاه خودرو رسیده که همین مساله باعث کاهش ۲۳.۲ درصدی درآمد بزرگ ترین خودروساز اروپا شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز