لاماری ایما ؛ شاسی بلند جدید بازار چه قیمتی دارد؟

آرین پارس موتور شاسی بلند جدید بازار یعنی لاماری ایما را به مشتریان تحویل داد که قیمت کارخانه‌ای این محصول یک میلیارد و 70 میلیون تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از گجت‌نیوز، مدتی قبل لاماری ایما در بازار عرضه شد و به تازگی نخستین سری آن به مشتریان تحویل داده شده که این خودرو همچنین قرار است طی روزهای آتی در بازار بورس نیز عرضه شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، لاماری ایما عرضه شده در ایران آپشن‌های رفاهی کمتری دارد و در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لاماری ایما از لحاظ فنی چه مشخصاتی دارد؟

شاسی بلند جدید به پیشرانه‌ای 1.5 لیتری توربوشارژ جی دی آی میتسوبیشی مجهز شده که دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. این پیشرانه که 4 سیلندر خطی همچنین 16 سوپاپ دارد قدرتی برابر با 195 اسب بخار و گشتاوری 285 نیوتن‌متر تولید می‌کند که توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

آریاک سفر

امکانات رفاهی لاماری ایما

لاماری ایما به تجهیزات ایمنی همچون کیسه هوای سرنشینان جلو، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتصال صندلی کودک، سیستم کنترل کشش خودکار، سیستم ترمز ضدقفل، فرمان برقی ای پی اس و …. تجهیز شده است.

از دیگر امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به صندلی برقی راننده، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، آینه‌های جانبی برقی، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، پورت یو‌اس‌بی، سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال به بلوتوث، فرمان دی‌کات با کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع رانندگی، تیغه‌های ژله‌ای برف‌پاک‌کن جلو، رانندگی اسپرت و اکو، استارت دکمه‌ای، شش بلندگو، سیستم تصویه هوای کابین، سنسور پارک عقب، کول باکس، قابلیت اتصال به وایفای، کنسول میانی، سانروف پانورامیک دو حالته به همراه پرده برقی، سیستم ایمنی سانروف، تثبیت کننده سرعت خودرو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با کنترل لمسی و …. اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آرین پارس موتور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز