لاستیک کنتیننتال ارزش خرید دارد؟ + قیمت روز

کنتیننتال از برندهای آلمانی مطرح در تولید لاستیک است و در سال 1871 شروع به فعالیت کرده است. لاستیک کنتیننتال در یک شرکت چند ملیتی و در انواع تایر سواری، اتوبوسی، دوچرخه و… تولید می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لوگوی این برند، شمایل اسبی است که چابکی، قدرت و مقاومت را الگوی خود قرار می‌دهد. لاستیک کنتیننتال محصولات خود را با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف و سازگار با محیط زیست تولید می‌کند و برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را مورد استفاده قرار می‌دهد. این شرکت علاوه بر تولید لاستیک به ساخت قطعات و تجهیزات خودرو نیز مشغول است.

انواع لاستیک کنتینانتال

لاستیک‌های اسپرت کنتیننتال در جایگاه بالاتری نسبت به سایر محصولات این شرکت قرار دارد. این نوع تایر، دارای الگوی آج‌های غیر همسان برای ترمزگیری ناگهانی در سرعت بالا است. لاستیک اسپرت کنتیننتال قابل استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی و جاده‌ای است؛ بنابراین جاده‌های نرم یا خشک از کیفیت عملکرد این لاستیک چیزی کم نمی‌کند.

لاستیک‌های چهار فصل کنتیننتال برای افرادی که بسیار به سفر می‌روند گزینه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. این لاستیک در شرایط محتلف آب و هوایی، آسفالت‌های داغ یا جاده‌های یخبندان، عملکرد بسیار خوبی را بخاطر استفاده از تکنولوژی polar plus از خود نشان می‌دهد. لاستیک کنتیننتال با دانشی که حاصل‌ سال‌ها تجربه در این زمینه است، شیارهای عمیقی را در دو شانه لاستیک قرار داده تا رانندگان به راحتی متوجه فرسودگی و مشکلات مکانیکی شوند. فرمان‌پذیری عالی و روان، مصرف سوخت بهینه، دیواره‌های محکم و مقاوم و… از جمله مزایای استفاده از لاستیک کنتیننتال است.

آریاک سفر

در جدول زیر قیمت لاستیک کنتیننتال در سایزهای مختلف و انواع دیگر برندهای لاستیک قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز