لاستیک مکسس ، دارنده استانداردهای مطرح جهانی/ قیمت روز لاستیک 29 شهریور 1401

لست سکند

شرکت مکسس در سال 1967 در کشور تایوان آغاز کرد. مکسس در ابتدا به فعالیت در زمینه تولید لاستیک‌های دوچرخه مشغول بود. امروزه، این شرکت علاوه بر تولید لاستیک دوچرخه، انواع تایرهای سواری، وانت، کامیون، خودروهای سنگین و کشاورزی را نیز تولید می‌کند. لاستیک مکسس از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است و محصولات این شرکت در مراکز پیشروی آزمایش تایر در جهان تست می‌شود. شرکت مکسس، محصولات خود را در بیش از 180 کشور توزیع می‌کند و فعالیت گسترده‌ای را در آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و… دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لاستیک مکسس یکی از فعالان عرصه محیط زیست است و شعاری با مضمون «سیاره ما، خانه ما» را سر لوحه کار خود قرار داده است. بنابراین، در تولید لاستیک‌های این شرکت از مواد تجدیدپذیر و با کیفیت استفاده می‌شود. این لاستیک هم برای برنده شدن در مسابقات اتومبیلرانی و هم لذت در رانندگی روزمره بسیار مناسب و مورد اعتماد است.

لاستیک مکسس و درجه کیفی یکپارچه تایر

درجه کیفی (UTQG) را دولت آمریکا برای لاستیک‌های تولید شده اجباری کرده است. بر اساس این رده‎‌بندی، تایرها باید مجموعه‌ای از آزمون‌های اجباری را پشت سر بگذارند تا مقاومت دما، سایش آج و چسبندگی آنها مشخص شود.

سایش آج: این سنجش برای اندازه‌گیری استقامت آج طراحی شده و عددی بر مبنای 100 را برای آن در نظر گرفته‌اند. این عدد نشان‌دهنده عمر مفید تایر است. تایرهای مکسس علاوه بر حفظ نرمی، بالاترین درجه سایش آج را در بین تمام تایرهای تولید شده جهان به دست آورده است.

راز آسمان پایتخت

میزان چسبندگی: این معیار نشان‌دهنده قدرت چسبندگی لاستیک بر روی زمین‌های خیس یا آسفالت و سیمان است. لاستیک مکسس، امتیاز بالایی را در این معیار به دست آورده است.

مقاومت گرمایی: این سنجش، میزان مقاومت لاستیک را در برابر گرما نشان می‌دهد. مواردی مانند: پر بادی یا کم بادی، بار اضافه و سرعت زیاد می‌تواند این مقدار را کاهش دهد. تایرهای مکسس در تمامی این آزمون‌ها توانسته امتیاز خوبی به دست آورد. به علاوه، تایرهای مکسس استاندارد DOT یا سازمان حمل و نقل آمریکا را نیز کسب کرده است.

برای اطلاع از قیمت لاستیک مکسس و انواع برندهای دیگر تایر می‌توانید به جدول زیر یا سایت همپا مراجعه فرمایید؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : همپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز