لادن و هر آنچه باید درباره این برند بدانیم

برند لادن-کاماپرس

برند لادن 30 درصد بازار روغن را از آن خود کرده­ است. لادن یکی از مشخصه­ های محصولات خود را حفظ طعم و مزه غذا می­ داند. لادن در سال 1399 در جشنواره برند محبوب، در بین 800 شرکت تولیدی، بالاترین رای را دریافت کرد.

کاماپرس در ادامه به معرفی برند لادن و محصولات آن می‌پردازد؛

*محصولات شرکت لادن شامل روغن جامد در بسته‌بندی قوطی فلزی کوچک و حلب 5 و 16 کیلو­گرمی است. روغن‌های سرخ‌­کردنی بدون پالم، نیمه­‌جامد، آفتابگردان و ذرت از دیگر محصولات لادن است. روغن کانولا و زیتون بکر و تصفیه شده و روغن کنجد از روغن‌­های گیاهی تولید شده در شرکت لادن هستند.

*کره گیاهی مخصوص پخت و پز محصولی جدید از لادن است. این محصول در کنار کره صبحانه و کره زعفرانی گزینه هایی مناسب برای پخت غذای سالم هستند. روغن­‌های گیاهی لادن، دارای ویتامین ای و دی است.­­­­­­­­­­­­­­­ این کره امگا 3 و امگا 6 و چربی­‌های غیراشباع چند­پیوندی دارد؛ از این رو، به کاهش کلسترول خون کمک کرده و از بیماریهای قلبی جلوگیری می­‌کند.

برند لادن-کاماپرس

آریاک سفر

*برند لادن متعلق به شرکت صنعتی بهشهر است که برندهای بهار و بهار الماس را نیز به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در حال حاضر با تولید 550 هزار تن روغن نباتی، 45 درصد از نیاز روغن در بازار ایران را تامین می‌­کند. شرکت صنعتی بهشهر در 6 ماه اول سال مالی 1400 به میزان 2 هزار و 267 هزار تن روغن خوراکی تولید کرده که نسبت به سال قبل 81 درصد افزایش داشته است. نرخ فروش شرکت در مرداد ماه 1400، نهصد و 14 میلیون تومان در هر تن بوده است.

* شرکت صنعتی بهشهر ضمن استفاده از مواد اولیه خارجی، از دانه‌ها­ی خوراکی داخلی نیز استفاده می‌­کند. محصولات این شرکت علاوه بر مصرف داخلی، به کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه و قزاقستان و اکراین نیز صادر می­‌شود.

*لادن در سال 1375 ایزو  9002 مدیریت کیفیت و ایزو 14001 مدیریت زیست محیطی را در سال 1382 دریافت کرده ­است. همچنین، دارای گواهینامه بین‌­المللی کیفیت محصولات از شرکت اس.جی.اس سوسیس است. لادن از طرف موسسه تحقیقات و استاندارد صنعتی ایران به عنوان واحد نمونه تولید و صادرات شناخته شده است.

* لادن در اینستاگرام 99 هزار دنبال‌­کننده دارد و در پست و استوری به معرفی محصولات شرکت و ارائه دستورهای پخت غذا می‌پردازد.

*برای آگاهی از محصولات شرکت لادن و نحوه فروش می توانید به سایت و شبکه‌های اجتماعی این مجموعه مراجعه کنید.

نویسنده:زهرا محتشمی

انتهای پیام

مرتبط با : لادن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز