قیچی برگردان مهدی طارمی چطور «نیسان» و «پپسی» را خوشحال کرد؟(فیلم)

گل قیچی مهدی طارمی به چلسی علاوه بر شادی طرفداران پورتو – که البته با حذف این تیم شادی طرفداران پورتو ادامه دار نشد – و به وجد آوردن میلیون ها نفر از طرفداران فوتبال خصوصا ایرانی‌ها ، مالکان دو برند بزرگ جهان یعنی نیسان و پپسی را نیز خوشحال کرد.

به گزارش کاماپرس، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پرتغال شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا یک سوپر گل تماشایی با قیچی برگردان به چلسی زد.

این گل استثنایی از شب گذشته تاکنون میلیون ها بار در شبکه های تلویزیونی مختلف و همچنین در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی موبایلی توسط علاقه مندان فوتبال دیده شده است.

آریاک سفر

نکته جالب توجه این که از لحظه ای که بازیکن دیگر تیم پورتو پاس این گل را برای طارمی سانتر می کند تا لحظه به ثمر رسیدن گل، تبلیغات محیطی دو برند بزرگ جهان یکی غول خودروسازی ژاپن – نیسان – و دیگری غول نوشابه های غیرالکلی جهان – پپسی – در زمینه تصویر قرار دارند و خواه ناخواه توسط  میلیون ها بیننده دیده می‌شوند.

به این ترتیب به نظر می رسد اگر خوشحالی مالکان این دو برند از سوپر گل طارمی بیش از سایر علاقه مندان فوتبال بیشتر نباشد، کمتر نیست.

مرتبط با : پپسینیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیچی برگردان مهدی طارمی چطور «نیسان» و «پپسی» را خوشحال کرد؟(فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز