گوشی موبایل هوآوی Mate 40 با یورو ۳۵ هزار تومانی چند تمام می شود؟

گوشی موبایل هوآوی Mate 40 در حالی رونمایی شد که با قیمت ۸۹۹ یورویی، برای خرید آن در ایران حداق باید ۳۱ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان هزینه کنید.

به گزارش کاماپرس،گوشی های موبایل هوآوی به دلیل قیمتهای مناسبی که دارند ، از محبوبیت زیادی به خصوص در ایران برخوردار هستند. البته افزایش قیمت دلار و ارز تاثیر زیادی روی قیمتهای مناسب این برند در بازار ایران داشته است. به طوری که برای خرید جدیدترین گوشی موبایل این کمپانی باید بالای ۳۱ میلیون تومان هزینه کرد.

گوشی موبایل هوآوی mate 40 چه ویژگی هایی دارد؟

همزمان با معرفی جدیدترین گوشی هوآوی Mate 40 از قدرتمندترین پردازنده گوشی هوشمند هم رونمایی شد. کایرین 9000 اولین پردازنده ۵ نانومتری دنیا است که مودم 5G را نیز به صورت مجتمع بر روی خود جای داده و اولین پردازنده گوشی هوشمند دنیا با فرکانس کاری بیش از 3 گیگاهرتز است. حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگاباتی نیز کامل‌کننده مشخصات قدرتمند این گوشی است.
بدنه سرامیکی این گوشی با رنگ نقره ای زیبایی آن را چند برابر کرده است. صفحه‌نمایش گوشی هواوی Mate 40 از نوع OLED و با فرکانس تازه‌سازی تصویر 90 هرتز انتخاب شده که از نمونه‌های پیشین بزرگتر بوده و 6.76 اینچی است.
به گزارش خبر آنلاین دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی این گوشی همراه سه دوربین دیگر تصویری سینمایی، زوم قوی و زاویه‌دید گسترده را در تصاویر به کاربر ارائه می کنند.

آریاک سفر

همچنین شارژ باسیم 66 واتی گوشی یکی از سریع‌ترین‌های موجود در بازار است که کنار شارژ 50 واتی بی‌سیم آن خیال کاربر را از بابت شارژ کافی گوشی راحت می کند.
گوشی های جدید هوآوی در سه مدل Mate 40، Mate 40 Pro و Mate 40 Pro+ رونمایی شد که به ترتیب ۸۹۹، ۱۱۹۹ و ۱۳۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز