قیمت گوشی موبایل در دو ماه 2 برابر شد

یکی از فعالان بازار موبایل با اشاره به افزایش شدید قیمت ها طی دو ماه اخیر در بازار موبایل از دو برابر شدن قیمت برخی گوشی ها طی این مدت خبر داد.

به گزارش کاماپرس، حدود یک ماه پیش برخی مسئولان دولتی و صنفی از کاهش 15 تا 30 درصدی قیمت گوشی خبردادند اما مشاهدات میدانی حکایت از آن داشت که ارزانی در بازار مشاهده نمی شود و قیمت ها همچنان افزایشی است.

امروز واحد مرکزی خبر صد و سیما با یکی از فعالان بازار موبایل مصاحبه کرده و وی تصریح کرده است که موبایل اخیرا گران تر شده است.

تغییر قیمت گوشی در ساعت های مختلف روز

این واردکننده گوشی تلفن همراه به خبرنگار صدا و سیما می گوید: در حال حاضر قیمت‌ها در بازار با نوسان شدید همراه است این درحالیست که در دو ماهه اخیر قیمت گوشی تلفن همراه تا دو برابر افزایش داشته است.

آریاک سفر

صالح محمدی اظهارداشته است: مجبور هستیم گوشی‌های تلفن همراه واردشده را با قیمت ارز تطبیق داده و به فروش برسانیم چراکه قیمت ارز مدام درحال افزایش است و اگر بنا بر این باشد که با قیمت واردات به علاوه سود مشخص گوشی‌ها را به بازار عرضه کنیم امکان جایگزینی و واردات مجدد گوشی‌ها از بین می‌رود.

به گفته این فعال بازار موبایل، در حال حاضر یک برند گوشی تلفن همراه در ساعات مختلف روز قیمت‌های متفاوتی را به خود می‌بیند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز