قیمت گوشی شیائومی 12 تی پرو / قیمت روز 15 آبان

لست سکند

قیمت گوشی شیائومی جزو مولفه‌‌هایی است که هر فردی برای خرید به آن توجه می‌کن. این برند با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه، محصولات خود را روانه بازار می‌کند و به رقابت جدی با سایر برندهای مطرح دنیا می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مشخصات جدیدترین مدل شیائومی، یعنی شیائومی 12 تی پرو، علاقه‌مندان به دنیای موبایل را به خود جذب می‌کند. این محصول با ویژگی‌های جدیدی وارد بازار شده است که با توجه به امکانات، قیمت مناسبی دارد. این گوشی چه ویژگی‌هایی دارد که توانسته تا این میزان طرفدار پیدا کند؟

ویژگی‌های گوشی شیائومی 12 تی پرو

شیائومی در چهارم اکتبر (12 مهر ماه)، از گوشی‌های جدید سری T رونمایی کرد. شیائومی 12 تی و شیائومی 12 تی پرو، نمونه‌های ساده شده‌ای از شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو است. شیائومی 12 پرو در اوایل سال عرضه شد و دوربین آن مورد تحسین قرار گرفت. مدل 12 تی پرو دارای به‌روزرسانی در بخش‌های خاصی است. سنسور دوربین اصلی دارای وضوح فوق العاده 200 مگاپیکسلی و ظرفیت باتری آن 5000 میلی‌آمپر است.

وضوح بیشتر شیائومی 12 تی پرو، به این معنی است که می‌توان عکس‌ها را تا سطحی بسیار بالاتر از حد معمول زوم یا برش داد و همچنان وضوح را حفظ کرد. این ویژگی بسیار چشمگیر است. صفحه نمایش این مدل واضح، صاف و با رنگ های زنده است که به عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های آن رتبه‌بندی می‌شود. این پنل دارای کنتراست عالی با بیش از 68 میلیارد رنگ و HDR10+ است.

راز آسمان پایتخت

شیائومی 12 پرو تطبیق‌پذیری بسیار خوبی را در سه لنز ارائه می‌دهد که هر کدام دارای وضوح 50 مگاپیکسلی قوی هستند. این مدل بر روی جدیدترین و بهترین پردازنده موبایل کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کار می‌کند. این یکی از آن ارتقاهایی است که می تواند ثابت کند این مدل، قدرتمندترین تلفن موجود در بازار است.

قیمت گوشی شیائومی 12 تی پرو، به طور قابل توجهی کمتر از آن چیزی است که سامسونگ، اپل و سونی برای گوشی‌های هوشمند رده بالای‌شان دریافت می‌کنند. البته این گوشی چندان ارزان نیست؛ اما با توجه به کیفیت بالای دوربین، مشخصات داخلی و شارژ باتری، قیمت آن مناسب است. در ادامه قیمت گوشی شیائومی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز