قیمت کرایه سواری دربستی چقدر است؟

سواری-کاماپرس
لست سکند

امروزه، داشتن یک خودروی سواری انجام کارهای روزمره را بسیار سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. با این حال، بسیاری از افراد توانایی خرید خودرو را نداشته یا ترجیح می‌دهند بودجه خود را جای دیگری صرف کنند. برخی افراد هم دوست دارند تا برای سفر یا برگزاری مراسم عروسی از یک خودروی سواری لوکس استفاده کنند. در چنین موقعیت‌هایی، چاره کار می‌تواند کرایه سواری باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در واقع ساده‌ترین راه برای استفاده از خودروی مورد نظر برای مدت کوتاه، اجاره یا کرایه سواری است. در حال حاضر، شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ اما شرکت دریان سفر امید همواره بهترین خدمات را با قیمت‌های مناسب و پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان ارائه می‌کند. این شرکت دارای پروانه کسب و عضویت در اتحادیه مسافربری استان تهران بوده و در زمینه حمل و نقل مسافر، حمل و نقل گردشگری، انتقال پایانه‌ها، ایاب و ذهاب درون شهری، تامین خودروی تشریفات و… سابقه درخشانی دارد.

اجاره سواری دربستی

نیاز به خودروی سواری دربستی تنها مختص به زمان‌های خاص مانند سفر یا مراسم عروسی نیست. بسیاری از افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، گاهی مجبور هستند تا در یک روز برای انجام کارهای اداری خود از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروند. نداشتن خودرو در چنین موقعیت‌هایی بسیار دشوار بوده و هزینه تاکسی‌های اینترنتی هم معمولاً مقرون به صرفه نیستند. اجاره سواری دربستی علاوه بر تامین امنیت مسافر، باعث آسودگی بیشتر و کاهش هزینه‌های رفت و آمد وی خواهد شد. در دریان سفر، مشتریان می‌توانند به صورت 24 ساعته سواری دربستی خود را برای مقاصد درون شهری یا حتی برون شهری اجاره کنند. شرایط کرایه سواری دربستی در این شرکت آسان بوده و قیمت‌ها مطابق تعرفه محاسبه می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

مزایای اجاره سواری دربستی

یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره سواری دربستی برای مقاصد درون شهری، عدم نگرانی از بابت جای پارک و یا هزینه‌های سرسام‌آور تاکسی‌های اینترنتی و تلفنی است. سواری‌های دربستی در اختیار راننده است؛ بنابراین، مسافر در ترافیک‌ شهرهای بزرگ چندان اذیت نخواهد شد. همچنین، مسافر در قبال خودرو مسئولیتی نداشته و خودرو توسط شرکت یا پلیس کنترل می‌شود. امکان انتخاب مدل خودرو، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، برخورداری از رانندگان با تجربه و امکان دریافت خدمات اختصاصی از دیگر مزایای اجاره سواری دربستی است.

آیا امکان اجاره سواری بدون راننده وجود دارد؟

افرادی زیادی دوست دارند تا در سفرها و گشت و گذارهای خانوادگی، با ماشین شخصی خود سفر کنند؛ اما نداشتن خودروی شخصی مانع از تجربه لحظات به یاد ماندنی نخواهد شد. در دریان سفر امکان اجاره سواری بدون راننده نیز وجود دارد. بنابراین، با برخورداری از این سرویس می‌توان در هر زمان و هر نقطه‌ دلخواه، توقف کرد و یک سفر جذاب را برای تمامی اعضای خانواده رقم زد.

کرایه سواری دربستی چگونه محاسبه می‌شود؟

کرایه سواری دربستی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از قیمت‌ها با شرکت دریان سفر تماس گرفته و پس از توضیح شرایط خود، از نرخ کرایه مطلع شوند. نرخ اجاره سواری دربستی برون شهری ثابت بوده و نرخ سواری دربستی درون شهری بر اساس مقدار کیلومتر پیموده شده محاسبه می‌شود. همچنین، مشتریان می‌توانند برای تعداد نفرات بالای 4 نفر از مینی‌بوس یا اتوبوس استفاده کنند. در هر صورت، مسافر باید مطابق قانون حداقل 30 درصد هزینه سرویس درخواستی خود را در هنگام رزرو پرداخت نماید.

افرادی که تمایل دارند تا از سرویس‌های مقرون به صرفه استفاده کنند، می‌توانند با انتخاب خودروی معمولی و عقد قرارداد طولانی مدت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. قراردادهای طولانی مدت برای سرویس‌های مدارس، ادارات، شرکت‌ها و… بهترین گزینه محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که معمولاً خدمات اجاره سواری روزانه حدوداً 10 ساعت است. بنابراین، پس از گذشت 10 ساعت، سرویس مشمول هزینه اضافه خواهد شد.

چه خودروهایی در دریان سفر قابل اجاره هستند؟

استفاده از خودروهای لوکس برای مراسم‌های عروسی، ترحیم، تشریفات و… یکی دیگر از مزایای اجاره سواری دربستی محسوب می‌شود. شرکت دریان سفر، گزینه‌های مختلفی از خودروهای سواری را در اختیار مشتریان قرار داده و تمامی افراد می‌توانند با توجه به انگیزه و بودجه خود، سواری مورد نظر را انتخاب نمایند. هیوندای سانتافه، سراتو، تویوتا کمری، دنا پلاس، پژو 405، پژو پارس، سمند، ال نود و… از جمله سواری‌های موجود در این شرکت است.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز