قیمت کارخانه ای محصولات mvm گران تر از قیمت بازار

قیمت های کارخانه ای محصولات MVM (ام وی ام) 20 تا 50 میلیون تومان گران تر از قیمت این محصولات در بازار است.

به گزارش کاماپرس، گرانی خودرو و قیمت های نجومی آن به نوع خود جالب توجه است، اما نکته جالب توجه تر اینکه در برخی محصولات به ویژه در خودروهای مونتاژی قیمت خودرو در کارخانه گران تر از قیمت خودرو در بازار است.

در هفته های گذشته قیمت ها در بازار خودرو ریزش داشته و آخرین روزهای پاییز 99 میزان کاهش قیمت ها تقریبا در بازار بسیار جزئی شده است. با این حال مشتری در بازار وجود ندارد زیرا خریداران همچنان منتظر ریزش بیشتر نرخ ها هستند.

به نظر می رسد همانند سال های قبل و همزمان با شروع فصل سرد، بازار خودرو در حال وارد شدن به قسمت عمیق خواب زمستانی خود است و انتظار ریزش قیمت ها از سوی مشتریان سبب شده تا این بازار دچار رکودی عمیق شود.

در این بازار راکد اما اتفاقات جالب توجهی هم رخ می دهد که شاید در سایر بازارها رخ دادن آن جزو موارد نادر باشد.

آریاک سفر

نگاهی به وضعیت و قیمت فروش نقدی محصولات ام وی ام نکات جالب توجهی را نمایان می کند. در سایت این شرکت قیمت هایی برای فروش نقدی و تحویل 45 روزه درج شده که بالاتر از نرخ های بازار است.

قیمت کارخانه و بازار خودروهای MVM

هرچند کاهش چشمگیر قیمت محصولات این برند در بازار هم نتوانسته مشتریان را برای خرید ترغیب کند، به طور مثال قیمت کارخانه ای خودرو X 55 AT-  Exellent Sport حدود 855 میلیون تومان است در حالی که قیمت این خودرو در بازار 815 میلیون تومان یعنی حدود 40 میلیون تومان ارزان تر است.

همچنین قیمت کارخانه ای خودرو ام وی ام مدل X 55 AT-  Exellent در حدود 840 میلیون تومان است در حالی این خودرو در بازار به قیمت 790 میلیون تومان یعنی حدود 50 میلیون تومان ارزان تر به فروش می رسد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

 

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز