قیمت پیراهن تیم ملی ۲۰۲۲ چقدر است؟

قیمت پیراهن تیم ملی 2022

قیمت پیراهن تیم ملی 2022 در نسخه‌های اورجینال و فیک با هم تفاوت دارد. طراحی و تولید این پیراهن توسط کمپانی مجید صورت گرفته که دارای کیفیت بالایی در جنس و دوخت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فوتبال در ایران جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. در بازی‌های تیم ملی، همه مردم در جمع‌های خانوادگی یا دوستانه جمع می‌شوند و به تماشای فوتبال می‌پردازند. افراد زیادی با ذوق و شوق لباس تیم ملی ایران را به تن کرده و با هیجان زیاد، تیم ملی را تشویق می‌کنند. امسال برای اولین بار در تاریخ، ملی‌پوشان کشورمان با لباس تولید داخل از کمپانی مجید، در مسابقات جام جهانی حاضر شدند.

طبق گزارشات منتشر شده، لباس تیم ملی فوتبال ایران، با به‌روزترین تکنولوژی طراحی و دوخته شده است. پارچه این لباس دارای بالاترین کیفیت است. کمپانی تولیدکننده پیراهن تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 ادعا کرده است که این پیراهن‌ها تفاوتی با برندهای مشهور مانند نایکی و آدیداس ندارد.

قیمت پیراهن تیم ملی 2022

آریاک سفر

همزمان با رونمایی لباس تیم ملی، نسخه‌های هواداری آن برای فروش عرضه شد.گران‌ترین قیمت پیراهن تیم ملی 2022 که در کمپانی مجید برای فروش عرضه شده، 2 میلیون و 400 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. البته نسخه‌های دیگری آن نیز در سایت کمپانی مجید موجود است. این نسخه‌ها در کیفیت‌های مختلف و با قیمت‌های متعدد در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

کمپانی مجید از تکنولوژی Cool Max برای پیراهن تیم ملی استفاده کرده است که گران‌ترین نسخه آن به شمار می‌رود. این تکنولوژی به این معناست که در دو طرف لباس، پارچه حالت توری مانند دارد تا ورود و خروج هوا راحت‌تر انجام شود. لباس تیم ملی در شش سایز اسمال، مدیوم، لارج، ایکس‌لارج، دو ایکس لارج و سه ایکس لارج قابل سفارش خواهد بود.

علاوه‌بر این، شال هواداری با قیمت ۷۵ هزار تومان، مچ‌بند هواداری با قیمت 35 تومان و قمقمه آب هواداری با لوگوی تیم ملی ایران به قیمت 120 هزار تومان در سایت این کمپانی به فروش می‌رسد. یعنی اگر قصد داشته باشید تا هر چهار محصول را تهیه کنید، باید برای خرید آن‌ها چیزی حدود دو میلیون و 630 هزار تومان هزینه بپردازید.

اولین حضور ایران در جام جهانی در سال 1978 آرژانتین بود که کمپانی آدیداس لباس تیم ملی را طراحی کرد. در جام جهانی سال 1998 فرانسه که گل حمید استیلی به آمریکا آن را ماندگار کرد، برند پوما طراح لباس تیم ملی بود. در سومین سال حضور ایران در جام جهانی نیز، که در آلمان برگزار شد، باز هم پوما طراحی لباس تیم ملی را انجام داد. در جام جهانی 2014 برزیل، برند آل‌اسپورت و 2018 کمپانی آدیداس طراحی لباس ملی‌پوشان را برعهده گرفتند. امسال هم کمپانی مجید که سابقه تولید لباس برای استقلال و تیم ملی کشتی را دارد، تولید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر را انجام داد.

مرتبط با : مجید شاپ
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز