قیمت پژو 206 و سمند رکورد زد

پژو 206 تییپ دو با 20 میلیون تومان افزایش قیمت و سمند ای‌اف7 با 40 میلیون تومان افزایش قیمت رکورد نوسان قیمت بازار خودرو را زدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز در بازار خودرو نوسان قیمت رخ داده تا جایی که خودروها با 2 تا 40 میلیون تومان اختلاف قیمت نسبت به روز گذشته عرضه می‌شوند. به گفته رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران نوسان نرخ ارز، تقاضای بیشتر برای خودروهای مدل 1401، کاهش عرضه و عدم تامین نیاز بازار را می‌توان از عوامل گرانی خودروها نام برد.

کدام خودروها ارزان شدند؟

یکی از خودروهایی که امروز با کاهش قیمت 2 میلیون تومانی عرضه می‌شود خودرو تیبا با قیمت 179 میلیون تومان است. همچنین تیبا 2 نیز کاهش قیمت را تجربه کرده و با 2 میلیون تومان کاهش قیمت 184 میلیون تومان قیمت دارد. سایپا 151 نیز دیگر خودرویی است که امروز کاهش قیمت داشته و با 5 میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته یعنی با قیمت 176 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

خودروهایی که گران‌تر شدند کدامند؟

تیبا دو پلاس با 7 میلیون تومان افزایش قیمتی که امروز تجربه کرد 207 میلیون تومان شد. پراید 131، دنا تیپ یک و 206 صندوقدار امروز 4میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و به ترتیب حدود 173، 373  و 217 میلیون تومان فروخته می‌شوند.

در بازار خودرو سمند ال‌ایکس 276 میلیون تومان قیمت دارد که این نشان می‌دهد نسبت به روز گذشته 17 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. پژو 206 تیپ دو 20 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و با قیمتی حدود 282 میلیون تومان عرضه می‌شود.

یکی از خودروهایی که 23 میلیون تومان از دیروز گران‌تر شده پژو پارس است که در بازار امروز 299 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. خودرو سمند ای‌اف7  بیشترین تجربه گرانی را ثبت کرده و نسبت به دیروز با 40 میلیون تومان رشد مواجه شده و با قیمتی حدود 300 میلیون تومان عرضه می‌شود. همچنین دوگانه سوز این محصول نیز 33 میلیون تومان گران‌تر شده و 355 میلیون تومان اعلام شده است.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز