قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و نو چند؟ 2 شهریور 1401

پژو 206 تیپ دو به محض ورود به بازار ایران چنان جنجالی به پا کرد که در مدت زمان کوتاهی به یکی از پرفروش ترین مدل های پژو در بازار بدل شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و نو با توجه اینکه این مدل یک خودروی اقتصادی است نسبت به مدل های دیگر پایین تر است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر تولید سال ۱۴۰۱ شرکت ایران خودرو امروز در بازار ۲۹۸ میلیون تومان است که نسبت به دیروز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

به گزارش کاماپرس، پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر با مدل های پایین تری هم در بازار خودرو معامله می شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر مدل ۱۴۰۰ امروز در بازار ۲۸۵ میلیون تومان قیمت دارد  که نسبت به دیروز یک میلیون تومان کاهش داشته است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور دنده عقب، سال تولید ۱۳۹۹ شرکت ایران خودرو امروز در بازار  ۲۷۵ تومان است که نسبت به دیروز یک میلیون تومان تغییر قیمت داشته است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در مقایسه با تیپ 5 والبته پژو 206 یک مدل اقتصادی به حساب می آید. از این رو، قیمت این مدل همواره نسبت به دیگر مدل ها پایین تر است. در بازار خودروهای کارکرده این مدل از پژو طرفداران بسیاری دارد و اگر شانس با شما یار باشد می توانید انواع مدل ها با کارکرد های مختلف را به قیمت خوب بخرید.  با توجه به اطلاعات سایت های خرید و فروش اینترنتی خودرو آخرین قیمت مدل های کارکرده به شرح زیر است:

 

آریاک سفر

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو کارکرده، سال تولید سال ۱۴۰۱ شرکت ایران‌خودرو با ۱۰۰۰ کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۹۲ میلیون تومان است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو کارکرده، سال تولید ۱۳۹۷ شرکت ایران‌خودرو با ۸۴ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۱۹۴ میلیون تومان است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو کارکرده، سال تولید ۱۳۹۴ شرکت ایران‌خودرو با ۱۴۴ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۱۶۶ میلیون تومان است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو کارکرده، سال تولید ۱۳۹۰ شرکت ایران‌خودرو با ۲۲۴ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۱۳۵ میلیون تومان است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو کارکرده، سال تولید ۱۳۸۷ شرکت ایران‌خودرو با ۲۱۵ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۱۴۲ میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و نو چند؟ 2 شهریور 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز