قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و نو چند؟ ۳ شهریورماه ۱۴۰۱

لست سکند

پژو ۲۰۶ تیپ 2 نسبت به مدل‌های دیگر قیمت مقرون به‌صرفه‌ای دارد. مصرف سوخت پایین، میزان آلودگی کم و دسترسی راحت به قطعات یدکی همواره مشتریان را برای خرید این خودرو مشتاق می‌کند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر تولید مدل ۱۴۰۱ امروز در بازار ۲۹۸ میلیون تومان در حال خرید و فروش است که نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

به گزارش کاماپرس، لازم به ذکر است که پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر با مدل‌های پایین‌تری هم در بازار خودرو در معرض خرید و فروش است که از نظر اقتصادی مناسب‌تر هستند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر، سال تولید سال ۱۴۰۰ شرکت ایران‌خودرو امروز در بازار ۲۸۵ میلیون تومان است که نسبت به قیمت دیروز تغییر قیمت نداشته است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، سال تولید ۱۳۹۹ شرکت ایران خودرو امروز در بازار  ۲۷۵ تومان است که نسبت به قیمت دیروز تغییر قیمت نداشته است.

 

راز آسمان پایتخت

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده به دلیل وجود تحریم‌های مربوط به صنعت خودروی ایران و به پایان رسیدن تولید پژو ۲۰۶ در جهان واردات قطعاتش به ایران قطع شده است و قطعات ایرانی و چینی جایگزین قطعات اصلی شده‌اند. به‌همین دلیل خودروهای کارکرده پژو ۲۰۶ تیپ۲ که دارای قطعات اصلی هستند مشتریان خود را حفظ کردند.

 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۰ با ۴۲۴ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۷۴ میلیون  تومان است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۱ با ۴۰۴ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۷۸ میلیون  تومان است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۸ با ۲۸۴ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۱۲۲ میلیون  تومان است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۰ با ۲۲۴ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۱۳۵ میلیون  تومان است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده، سال تولید ۱۳۹۸ شرکت ایران‌خودرو با ۶۴ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۰۷ میلیون  تومان است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز