قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و نو چند؟ سه ‌شنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۱

پژو206 -کاماپرس
لست سکند

خودرو ۲۰۶ تیپ۲ عمری نزدیک به دو دهه در ایران دارد. این خودرو در همه این سال‌ها با تغییر ظاهری اندک در بازار خودرو به رقابت پرداخته است. حتی مونتاژ گستره خودروهای خارجی هم نتوانسته است از معامله گسترده پژو ۲۰۶ تیپ۲ در بازار خودرو جلوگیری کند.

به گزارش کاماپرس، پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۲۹۷ میلیون تومان در حال معامله است. قیمت این خودرو نسبت به دیروز یک میلیون و نیم کاهش قیمت داشته است. هم‌چنین امروز قیمت پژو ۲۰۶ اس‌دی ۳۵۲ میلیون تومان است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ را می‌توان در مدل‌های پایین‌تری هم در بازار خودرو پیدا کرد که برای کسانی که با مقدار پول کمتر به‌دنبال خودروی صفر هستند میتواند گزینه مناسبی باشد.

لازم به ذکر است که امروز خودروهای مدل پایین‌تر ۲۰۶ تیپ۲ دچار کاهش قیمت شده‌اند.

امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۸۶ میلیون تومان در حال معامله است. این خودرو سه میلیون تومان نسبت به دیروز  دچار کاهش قیمت شده است.

راز آسمان پایتخت

امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۳۹۹ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، در بازار  ۲۷۶ تومان در حال معامله است‌.این خودرو نسبت به قیمت دیروز دچار یک میلیون تومان کاهش قیمت شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

این روزها دلایلی مثل کمبود ماشین صفر و بدقولی خودروسازان داخلی در تحویل خودروهای ثبت‌نامی بازار خرید و فروش خوروی کارکرده بسیار داغ شده است. بازار معامله پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده نیز در بین خریداران خودرو پرطرفدار است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۴۰۰ با ۱۷ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۷۹ میلیون تومان قیمت دارد. خودرو دارای کارت طلایی است و گارانتی‌اش مشابه خودرو صفر است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۹ با ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۶۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. خودرو دارای کف‌پوش چرم کامل و روکش صندلی نو است. کارکرد خودرو نیز در حد نو است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۶ با ۱۵۰ هزارکیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۲۰ میلیون تومان توسط فروشنده قیمت‌گذاری شده است. خودرو دارای دزدگیر، تودوزی چرم و لاستیک ۹۰ درصد است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۶ با ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۱۸ میلیون تومان برچسپ قیمت خورده است.

از امکانات این خودرو می‌توان به بیمه ثالث، موتور و کولر کاملا سالم و روکش‌های نو اشاره کرد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۱ با ۱۹۱ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۱۹۵ میلیون تومان توسط مشتریان و خریداران مورد معامله قرار می‌گیرد. در توضیحات خودرو آمده است که  بسیار تمیز است و فروش به‌خاطر مهاجرت است. هم‌چنین موتور ماشین سالم است و داخل ماشین در حد نو است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۲ با ۴۰۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۸۵ میلیون تومان برای فروش گذاشته‌ شده است. این خودرو کاملا رنگ شده است و نیاز به تعمیر دارد و یاتاقان زده است.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز