قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و صفر/ 1 آبان

پژو 206-کاماپرس

امروز 2 آبان‌ماه پژو 206 در همه تیپ‌های خود تغییر قیمت نداشته است. پژو 206 تیپ 2 نیز پس از اینکه هفته اخیر در چندین روز متوالی افزایش قیمت داشت بالاخره امروز تبات قیمت پیدا کرد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر می‌پردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار 310 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در دو مدل دیگر یعنی مدل‌های  ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار حضور دارد. همین موضوع سبب شده است که خریداران بتوانند با بودجه محدودتر خودروی صفر خریداری کنند.

امروز 2 آبان‌ماه ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار 297 میلیون تومان قیمت دارد. این مدل ۲۰۶ تیپ ۲ نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

آریاک سفر

پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر نیز نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است. پژو ۲۰۶ تیپ۲ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، 286 میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 206-کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

خریداران زیادی در بازار خودرو به دلیل مالی به سراغ خرید خودروهای صفر نمی‌روند. همین مسئله باعث شده است که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده رونق خاصی را در سال‌های اخیر تجربه کند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت مدل‌های متنوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده می‌پردازد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1401 با 17 هزار کیلومتر کارکرد 295 میلیون تومان آگهی فروش شده است. خودرو مشابه صفر است و هیچ‌گونه رنگ و زدگی در بدنه وجود ندارد. خودرو 11 ماه بیمه دارد و صاحب خودرو حاضر است که خودرو را با یک پژو 206 تیپ 5 نیز معاوضه کند.

دیگر پژوی ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1396 با 103 هزار کیلومتر کارکرد 227 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. خودرو دور رنگ است و هیچ‌گونه خط و خشی در بدنه ندارد. لاستیک‌ها 90 درصد هستند و از لحاظ فنی کاملا سالم است.

در یکی از سایت‌‌های مربوط به خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل 1387 با 380 هزار کیلومتر کارکرد 155 میلیون تومان برای خریداران در دسترس است. از جمله ویژگی‌های خودرو می‌توان به کفی‌های نو، لاستیک‌های نو، صفحه کلاچ جدید و آینه‌های برقی اشاره کرد.

خریداران خودروی کارکرده با جست و جویی ساده در فضای اینترنت می‌توانند پژو 206 تیپ 2 را به مبلغ زیر 100 میلیون تومان نیز پیدا کنند.

پژو 206 تیپ 2 کارکرده مدل 1385 با 355 هزار کیلومتر کارکرد 93 میلیون تومان آگهی فروش شده است. خودرو دور رنگ است و مقداری خط و خش در بدنه دارد. خودرو بدون بیمه است و شاسی عقب دچار ضربه شده است.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز