قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و صفر چند؟ 20 مهر

پژو 206 تیپ دو-کاماپرس
لست سکند

امروز 20 مهرماه پژو 206 در همه تیپ‌های خود تغییر قیمت نداشته است. پژو 206 تیپ 2 نیز به مانند دو روز گذشته تبات قیمت داشته است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر میپردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۰۸ میلیون تومان قیمت دارداین خودرو نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

لازم به ذکر است که پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوهبر مدل ۱۴۰۱ در دو مدل دیگر یعنی مدل‌های  ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار حضور داردهمین موضوع سبب شده است که خریداران بتوانند با بودجه محدودتر خودروی صفر خریداری کنند.

امروز 20 مهرماه ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۹۶ میلیون تومان قیمت دارداین مدل ۲۰۶ تیپ ۲ نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است. 

راز آسمان پایتخت

پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر نیز نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته استپژو ۲۰۶ تیپ۲ با سیدی و پلیر و سنسور عقب، ۲۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

به دلیل افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر بسیاری از خریداران خودرو توان خرید خودروهای صفر را ندارند. همین مسئله سبب شده است که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده بسیار داغ باشد.

پژو 206 تیپ دو-کاماپرس

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت مدلهای متنوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده میپردازد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1396 با 98 هزار کیلومتر کارکرد 240 میلیون تومان آگهی فروش شده استخودرو بدون رنگ است و از لحاظ فنی سالم است. هم‌چنین خودرو هشت ماه بیمه دارد و تسمه تایم، روغن گیربکس و روغن موتور به‌تازگی تعویض شده‌اند.

دیگر پژوی ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1391 با 173 هزار کیلومتر کارکرد 185 میلیون تومان قیمت گذاری شده استخودرو دور رنگ است و در بدنه مقداری خط و خش دارد. خودرو 9 ماه بیمه دارد و کفی‌ها و لاستیک‌ها به‌تازگی تعویض شده‌اند.

در یکی از سایت‌‌های مربوط به خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل 1388 با 230 هزار کیلومتر کارکرد 145 میلیون تومان برای خریداران در دسترس استاز جمله ویژگی‌های خودرو می‌توان به چهار حلقه لاستیک نو، یک سال بیمه، دزدگیر تصویری و داشتن معاینه فنی اشاره کرد.

خریداران خودروی کارکرده با جست و جویی ساده در فضای اینترنت می‌توانند پژو 206 تیپ 2 را به مبلغ زیر 100 میلیون تومان نیز پیدا کنند.

پژو 206 تیپ 2 کارکرده مدل 1382 با 210 هزار کیلومتر کارکرد 98 میلیون تومان آگهی فروش شده است. خودرو دور رنگ است و مقداری خط و خش در بدنه دارد. هم‌چنین خودرو شش ماه بیمه دارد و صاحب خودرو عنوان کرده است که به خریدار نهایی تخفیف قابل ملاحظه‌ای خواهد داد.

 نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز