قیمت پوشک 2 برابر شد

کمبود پوشک بچه باعث افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت آن شده است.
به گزارش کاماپرس، کمبود پوشک بچه از اواخر شهریور ماه به یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها تبدیل شده است. مهمترین دلیل این کمبود و البته افزایش قیمتها هم از طرف شرکتهای تولید کننده، نبود و گرانی مواد اولیه است. شرکتهای تولید کننده پوشک اعلام کرده اند به دلیل گرانی مواد اولیه دیگر نمی توانند با همان قیمت سابق پوشکها را عرضه کنند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

در هفته‌های اخیر عرضه پوشک در بازار بسیار کم شده است، به ویژه دو برند اصلی ایرانی که برخی از سایز‌های آن‌ها در بسیاری از نقاط کشور نایاب است. عده‌ای می‌گویند این کاهش عرضه به این دلیل است که تولیدکنندگان می‌خواهند قیمت‌ها را بالا ببرند. این تغییرات قیمتی به ویژه در سایز‌های بزرگتر بارز است. مخصوصا پوشک‌های سایز پنج و شش که متقاضی زیادی هم دارد.

قیمتها چقدر زیاد شده است؟

به گزارش فرارو پوشک شورتی سایز ۶ یکی از برند‌های مشهور ایرانی حاوی ۱۵ عدد، در شهریور ماه حدود ۴۰ هزار تومان بود و حالا به ۹۰ هزار تومان رسیده است. یا پوشک سایز ۴ همان برند در شهریور حدود ۷۰ هزار تومان بود و حالا به ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.

آریاک سفر

پوشک‌های خارجی نیز از شهریور با افزایش قیمت مواجه شده‌اند. پوشک ۲۶ عددی سایز شش یک برند مشهور خارجی ۲۳۰ هزار تومان است. پوشک ۴۵ عددی سایز همان برند نیز حدود ۲۰۵ هزار تومان است.

در سایز‌های یک تا سه قیمت‌ها ثبات بیشتری داشته‌اند و البته کمیاب هم نیستند. با این حال سایز‌های یک تا سه نیز در روز‌های اخیر با افزایش قیمت همراه بوده‌اند. مثلا سایز یک ۴۰ عددی یکی از برند‌های داخلی از ۴۳ هزار تومان به حدود ۷۰ هزار تومان رسیده است. این افزایش قیمت در طول دو هفته اتفاق افتاده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز