قیمت پرفروش ترین شارژر فندکی در دیجی کالا

گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی شارژی آن، مانند هندزفری‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند، به اعضای جدایی‌ناپذیر از زندگی امروزه ما تبدیل شده‌اند. تمام این گجت‌های شارژی همراه، نیاز به شارژ مداوم برای استفاده‌کردن دارند.

به گزارش کاماپرس، شارژرهای همراه و شارژرهای فندکی در زمان عدم دسترسی به منابع برق شهری، به یاری باتری دستگاه‌ها می‌آیند. با تنوع زیاد این ابزارها، انتخاب بهترین گزینه و خرید آن‌ها بیش‌ازپیش دشوار شده است.

کاماپرس در این مقاله، پرفروش‌ترین شارژرهای فندکی در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را معرفی می‌کند.

شارژر فندکی لیتو مدل LC-C8

این محصول که پرفروش‌ترین شارژر فندکی دیجی‌کالا است، به همراه یک کابل تبدیل USB Type-C یک‌متری با روکش کنفی عرضه می‌شود. این شارژر ۳۰ گرمی، دارای دو خروجی USB است و توانایی شارژکردن دو دستگاه به طور هم‌زمان را دارد. ولتاژ خروجی آن ۱۲ ولت و شدت جریان خروجی نیز ۱٫۵ تا ۳ آمپر گزارش شده است. LC-C8 مجموعاً دارای ۱۸ وات توان خروجی بوده و از فناوری شارژ سریع QC 3.0 پشتیبانی می‌کند. کاربران دیجی‌کالا از مجموع ۱۱۸ نظر، نمره ۴٫۴ را به این محصول داده‌اند. در زمان نگارش این گزارش، این شارژر فندکی مشکی با قیمت ۴۰۹ تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

آریاک سفر

شارژر فندکی لیتو مدل H-4

دومین مورد این لیست که باز هم محصول شرکت چینی لیتو است، یک کابل تبدیل microUSB همراه خود دارد. این شارژر هم دارای دو خروجی است؛ یکی از خروجی‌ها از نوع USB مع.لی و دیگری از نوع USB Type-C است. ولتاژ خروجی H-4 ۲۶ گرمی، ۱۲ ولت و شدت جریان خروجی آن نیز ۱ تا ۳ آمپر است. این شارژر فندکی دارای فناوری‌های Quick Charge 3.0 و USB PD به همراه شارژ ایمن MultiProtect است. خریداران دیجی‌کالا از مجموع ۷۱ نظر، امتیاز ۴٫۱ را به این محصول داده‌اند. این شارژر فندکی در رنگ مشکی و به قیمت ۴۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا موجود است.

شارژر فندکی لیتو مدل LC-C10

این شارژر فندکی ۲۳ گرمی، به همراه یک کابل یک‌متری USB Type-C کنفی عرضه می‌شود. LC-C10 دارای دو پورت خروجی، یکی از نوع USB معمولی با فناوری Quick Charge 3.0 و دیگری از نوع Type-C با توان ۲۰ ولتی است. ولتاژ خروجی این محصول ۵ وات و شدت جریان خروجی آن تا ۳٫۱ آمپر است. همچنین این شارژر دارای فناوری‌های USB PD و شارژ ایمن MultiProtect است. کاربران دیجی‌کالا در ۳۴ دیدگاه، امتیاز ۴٫۱ را به این محصول داده‌اند. این محصول نیز در رنگ خاکستری و با قیمت ۳۰۰ هزار تومان موجود است.

بیشتر بخوانید:

شارژر فندکی لیتو مدل LC-C16

این شارژر هم با یک کابل USB Type-C با روکش کنفی و طول یک متر عرضه می‌شود و ۶۰ گرم وزن دارد. روی قسمت بالایی این محصول، یک خروجی USB معمولی با قابلیت Quick Charge 3.0 و یک خروجی USB Type-C با فناوری USB PD و توان ۲۰ وات وجود دارد. توان کلی این شارژر ۴۵ وات و ولتاژ آن ۱۲ ولت گزارش شده است. همچنین شدت جریان خروجی آن از ۱٫۵ تا ۳ آمپر است. LC-C16 دارای فناوری‌های شارژ ایمن MultiProtect، مقاومت در برابر دمای بالا AUO-ID و دارای چراغ LED است. کاربران دیجی‌کالا از مجموع ۵۳ امتیاز، نمره ۴٫۳ را به این محصول داده‌اند. قیمت این شارژر در رنگ نقره‌ای، ۶۷۷ هزار تومان است.

شارژر فندکی انکر مدل A2310 PowerDrive 2

این شارژر فندکی ۲۷ گرمی، محصول شرکت انکر است. A2310 دارای دو خروجی USB و چراغ LED جهت نمایش وضعیت اتصال به برق خودرو است. شدت جریان خروجی این شارژر ۲.۴ آمپر اعلام شده که با دو خروجی آن، در کل ۴٫۸ آمپر است. حداکثر توان آن نیز ۲۴ وات است. این دستگاه همچنین دارای قابلیت تشخیص خودکار شدت جریان موردنیاز برای شارژ هر دستگاه است و در برابر افزایش جریان، ولتاژ و اتصال کوتاه محافظت می‌شود. کاربران دیجی‌کالا در ۷۸۸ نظر، امتیاز ۴.۱ را به این محصول داده‌اند. این شارژر فندکی در رنگ مشکی با قیمت ۳۱۸ تومان در دیجی‌کالا موجود است.

مخاطبان می‌توانند جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید، به وب‌سایت رسمی دیجی‌کالا مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : انکردیجی کالا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز